Raskaana vkolla 20
Meille siis tulossa kaksoset, tyttö ja poika. Olemme pohtineet paljon nimi asiaa ja nyt johdossa ovat nimet Emilia ja Niklas. Mitäs ootte mieltä näistä?
kuka mistäkin tykkää. vapaa maa.Alkuperäinen kirjoittaja hyvät on:Se ei ole mitenkään paha asia, että on tavalliset nimet.
Näinkin voi toki käydä, mutta on edes jotain pohdittuna valmiina =)Alkuperäinen kirjoittaja ......:hyvät nimet, varautukaa siihen että tyypit ei näytä yhtään emilialta ja niklakselta . T. kaksosten äiti ja nimet muuttui synnärillä
Heh. Aika suppea nimivalikoima sulla sitten vissiinkin tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin Emilia on aika yleinen, mutta onneksi se on monella vasta toisena nimenä. Me ei haluta mitään "erikoisia" nimiä, joita joutuu sitten kirjain kirjaimelta tavaamaan...
No miten erikoiset ne pitäs olla?Alkuperäinen kirjoittaja no:aivan tavalliset, persoonattomat nimet.
Ja sä taidat olla suppea muuten vaan, kun on pakko tulla kommentoimaan heti ikävään sävyyn.Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Heh. Aika suppea nimivalikoima sulla sitten vissiinkin tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin Emilia on aika yleinen, mutta onneksi se on monella vasta toisena nimenä. Me ei haluta mitään "erikoisia" nimiä, joita joutuu sitten kirjain kirjaimelta tavaamaan...
Tätä mä en käsitä. Jos ap kysyy suoraan, että mitä mieltä nimestä, niin siihen ei saa sanoa, että ei tykkää. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ja sä taidat olla suppea muuten vaan, kun on pakko tulla kommentoimaan heti ikävään sävyyn.Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Heh. Aika suppea nimivalikoima sulla sitten vissiinkin tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin Emilia on aika yleinen, mutta onneksi se on monella vasta toisena nimenä. Me ei haluta mitään "erikoisia" nimiä, joita joutuu sitten kirjain kirjaimelta tavaamaan...
Jollei ole mitään hyvää sanottavaa niin kannattaisko vaan olla hiljaa...
Sitä mielipidettähän ap tässä hakee, mutta minä kyllä jäin ihmettelemään mitä tarkoittaa tuo: suppea nimivalikoima tiedossa?!?!Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Tätä mä en käsitä. Jos ap kysyy suoraan, että mitä mieltä nimestä, niin siihen ei saa sanoa, että ei tykkää. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ja sä taidat olla suppea muuten vaan, kun on pakko tulla kommentoimaan heti ikävään sävyyn.Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Heh. Aika suppea nimivalikoima sulla sitten vissiinkin tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin Emilia on aika yleinen, mutta onneksi se on monella vasta toisena nimenä. Me ei haluta mitään "erikoisia" nimiä, joita joutuu sitten kirjain kirjaimelta tavaamaan...
sanoin vain mielipiteeni, ja jokainen saa laittaa minkä tahtoo. miksi hermoistuit siitä, että sanoin tavallisia nimiä tavallisiksi? osuiko arkaan paikkaan? ja jos täällä suoraan kyselee, saa suoria vastauksia, mutta snaoin sanottavani ilman ilkeyttä. laimeat on vain nimet.Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:No miten erikoiset ne pitäs olla?Alkuperäinen kirjoittaja no:aivan tavalliset, persoonattomat nimet.
Sellasetko jotta nimen perusteella ei ees tiiä onko tyttö vai poika?
Misoja on nimittäin joka lähtöön ja se on ihan hyvä nimi mut siis on poikii ja tyttöjä Misa-nimisiä
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisaliina:Sitä mielipidettähän ap tässä hakee, mutta minä kyllä jäin ihmettelemään mitä tarkoittaa tuo: suppea nimivalikoima tiedossa?!?!Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Tätä mä en käsitä. Jos ap kysyy suoraan, että mitä mieltä nimestä, niin siihen ei saa sanoa, että ei tykkää. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ja sä taidat olla suppea muuten vaan, kun on pakko tulla kommentoimaan heti ikävään sävyyn.Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Heh. Aika suppea nimivalikoima sulla sitten vissiinkin tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin Emilia on aika yleinen, mutta onneksi se on monella vasta toisena nimenä. Me ei haluta mitään "erikoisia" nimiä, joita joutuu sitten kirjain kirjaimelta tavaamaan...
No oisit sit vaan sanonut ettei oo sun mieleen, ilman mitään suppeuksia.Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Tätä mä en käsitä. Jos ap kysyy suoraan, että mitä mieltä nimestä, niin siihen ei saa sanoa, että ei tykkää. Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ja sä taidat olla suppea muuten vaan, kun on pakko tulla kommentoimaan heti ikävään sävyyn.Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:Heh. Aika suppea nimivalikoima sulla sitten vissiinkin tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin Emilia on aika yleinen, mutta onneksi se on monella vasta toisena nimenä. Me ei haluta mitään "erikoisia" nimiä, joita joutuu sitten kirjain kirjaimelta tavaamaan...