Se on Tea.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Onneks Teija valkkas Jukan. Muista ihan neutraalit mielipiteet.
Ehkä ne kuuluisat kemiat ei kohdanneetkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:Hyvin valitsi. Paitsi että mitä niille Emmille ja Tatulle kävi? Oon tainnu missata joyain?
emmi valitsi jannen sen takia farmiviikolle koska ei tuntennut vetoa häneen ettei valinta olisi vaikea..Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miusta oli typerää ettei se yks tyyppi sanonut suoraan (ja se tyttö kans) jo aluks että niillä on jo jotain sutinaa keskenään. Ihan turhaan ne sinne maatilalle valittiin, ois joku sopivampi saanut tilaisuuden.
eikö se emmi perustellu et se fyysinen halu puuttui?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä ne kuuluisat kemiat ei kohdanneetkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:Hyvin valitsi. Paitsi että mitä niille Emmille ja Tatulle kävi? Oon tainnu missata joyain?
Aa, ok. En seurannu aktiivisesti sarjaa, niin oli tuo menny ohi..Alkuperäinen kirjoittaja ...:emmi valitsi jannen sen takia farmiviikolle koska ei tuntennut vetoa häneen ettei valinta olisi vaikea..
mieli muuttu viikon aikana ei tatu ollut sitä mitä halusi
Mä oon kans sitä mieltä et Tea et tarvi mitään turpavärkin aukojaa vaan tekevän miehen..Alkuperäinen kirjoittaja juu:Se on Tea.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Onneks Teija valkkas Jukan. Muista ihan neutraalit mielipiteet.
Tai sitten siinä käy niin, että emmi meneekin sen yhden miehen luo, mikä oli siellä vanajan linnassa ja tekee tuttavuutta siihen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:emmihän menee kuitenkin ensi viikolla jomman kumman miehen luokse. Voihan se olla, että Jannen suhde on kariutunut ja Emmi pääsee katsomaan voisiko heidän välilleen tulla jotain.
Se Jouni on kyllä niin hillitty, että sitä pitäisi ravistella. Toivottavasti hänen ja valittunsa suhde etenee!
Joo kai, mutta mitä se Janne sano siitä, mitä Tatu oli avautunu edellisenä iltana? Oliko se päästelly jotain sammakoita suustaan?Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:eikö se emmi perustellu et se fyysinen halu puuttui?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä ne kuuluisat kemiat ei kohdanneetkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:Hyvin valitsi. Paitsi että mitä niille Emmille ja Tatulle kävi? Oon tainnu missata joyain?
No tämä kiinnostaa muakin. Jotain ilmeisesti meni ohi, kun digiboksi vihoitteli. :|Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:Joo kai, mutta mitä se Janne sano siitä, mitä Tatu oli avautunu edellisenä iltana? Oliko se päästelly jotain sammakoita suustaan?Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:eikö se emmi perustellu et se fyysinen halu puuttui?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä ne kuuluisat kemiat ei kohdanneetkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:Hyvin valitsi. Paitsi että mitä niille Emmille ja Tatulle kävi? Oon tainnu missata joyain?
Samaa mieltä! Jukka vaikutti rennolta ja kivalta tyypiltä, Arto tais olla sit jotain täysin muuta...Alkuperäinen kirjoittaja bud:Onneks Teija valkkas Jukan. Muista ihan neutraalit mielipiteet.
Ai miksi ne Pian ja Juhan suukot oli ällöttäviä, ja miksi Tea on ällöttävä? Minusta ne oli ihan suloisia suukkoja, kuvauskulmaa vaan hieman ihmettelin, kun alaviistosta kuvattiin. Tea on minusta ihan kivan olonen, mutta varmasti hänkin on osasyyllinen Arton kanssa tulleeseen ristiriitaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki ne tilanteet oli niin noloja... Sen Annen ilmeet oli hyvät kun Jouni vähän liian pitkään halaili sitä Maaritia ja pahoitteli, kun piti toinen valita ja toinen hylätä. Ja ne oli NIIIn vaikeen näköisenä siinä sohvalla, raukka ei tiennyt minne laittas päänsä Jounin kainalossa. Ja Pian ja Juhan suukot oli kyllä ällöttäviä...
Ja tosiaan se Arto ja Tea, kumpikin yhtä ällöttäviä. Jukan pitäis laittaa jalat alleen ja odotella parempaa naista muualta.