mitäs lisätienestejä teillä on?

• Viestiketjun aloittaja lisää liksaa
  • Ensimmäinen viesti
mie
Myyn Avonin tuotteita. Todella helposti saa reilun satasenkin kolmen viikon jaksossa ja jos panostaa enemmän niin saa tietty enemmänkin. Itselläni ei vaan ole aikaa panostaa enempää.

Avon tiimivetäjänä oon, mut lähinnä se kuuluu yritykseni toimintaan, sieltä myös saa ihan kivasti lisärahaa kun tekee työtä sen eteen. Jos haluat lisätietoa niin profiilista löytyy. Lisää myös näistä löytyy tuolta Perhe ja koti kohdasta

mamma
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Myyn Avonin tuotteita. Todella helposti saa reilun satasenkin kolmen viikon jaksossa ja jos panostaa enemmän niin saa tietty enemmänkin. Itselläni ei vaan ole aikaa panostaa enempää.
reilun satasen kolmen viikon jaksossa? no ei ole paljoa.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
No se onkin lisätienestiä minulle eikä mitään palkkatyötä ;)

tjaa
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
No se onkin lisätienestiä minulle eikä mitään palkkatyötä ;)
Mutta 100e.. tuskin tuo ihan helpolla tuokaan tulee, illalla esittelyä, omalla autolla mennään jne..ellei saa pakkomyytyä sukulaisille & tuttaville. Vai mikä idea on? Jos yhtään on sitä mitä luulen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huutis ja taas näyttäs olevan ainaki 350? tulossa =)
oho! Millasta tavaraa sulla on myynnissä? Uusiako? Sillonhan sulla on niissä jo jotain kiinni.
Lasten vaatteita , paketteja, joissa uusiakin =) Toki niihin on myös mennyt rahaa, mut tuleepa jotain takaisinkin ;)

oho
oho! Millasta tavaraa sulla on myynnissä? Uusiako? Sillonhan sulla on niissä jo jotain kiinni.
Lasten vaatteita , paketteja, joissa uusiakin =) Toki niihin on myös mennyt rahaa, mut tuleepa jotain takaisinkin ;)
mutta siltikkin tuntuu että tuo 350e on ihan järetön summa. Mulla huipussaan vaatepaketista tullut joku 40-50e ja kuitenkin ihan siistejä vaatteita olen myynyt. No merkit on ollu ihan perus hm, lindex jne.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
mutta siltikkin tuntuu että tuo 350e on ihan järetön summa. Mulla huipussaan vaatepaketista tullut joku 40-50e ja kuitenkin ihan siistejä vaatteita olen myynyt. No merkit on ollu ihan perus hm, lindex jne.
Kallein mun myymä paketti on 260? =) Saas nähdä meneekö paremmaksi tällä kertaa ;)

Yhteistyössä