lisää liksaa
Itse yritän aina saada rahaa tuolta huutiksesta. Muuta tienaus keinoa en oo keksiny ja rahat on aina tiukilla :/
reilun satasen kolmen viikon jaksossa? no ei ole paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Myyn Avonin tuotteita. Todella helposti saa reilun satasenkin kolmen viikon jaksossa ja jos panostaa enemmän niin saa tietty enemmänkin. Itselläni ei vaan ole aikaa panostaa enempää.
No se onkin lisätienestiä minulle eikä mitään palkkatyötäAlkuperäinen kirjoittaja mamma:reilun satasen kolmen viikon jaksossa? no ei ole paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Myyn Avonin tuotteita. Todella helposti saa reilun satasenkin kolmen viikon jaksossa ja jos panostaa enemmän niin saa tietty enemmänkin. Itselläni ei vaan ole aikaa panostaa enempää.
Mutta 100e.. tuskin tuo ihan helpolla tuokaan tulee, illalla esittelyä, omalla autolla mennään jne..ellei saa pakkomyytyä sukulaisille & tuttaville. Vai mikä idea on? Jos yhtään on sitä mitä luulen.Alkuperäinen kirjoittaja mie:No se onkin lisätienestiä minulle eikä mitään palkkatyötäAlkuperäinen kirjoittaja mamma:reilun satasen kolmen viikon jaksossa? no ei ole paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Myyn Avonin tuotteita. Todella helposti saa reilun satasenkin kolmen viikon jaksossa ja jos panostaa enemmän niin saa tietty enemmänkin. Itselläni ei vaan ole aikaa panostaa enempää.![]()
oho! Millasta tavaraa sulla on myynnissä? Uusiako? Sillonhan sulla on niissä jo jotain kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huutis ja taas näyttäs olevan ainaki 350? tulossa =)
Lasten vaatteita , paketteja, joissa uusiakin =) Toki niihin on myös mennyt rahaa, mut tuleepa jotain takaisinkinAlkuperäinen kirjoittaja ap:oho! Millasta tavaraa sulla on myynnissä? Uusiako? Sillonhan sulla on niissä jo jotain kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huutis ja taas näyttäs olevan ainaki 350? tulossa =)
mutta siltikkin tuntuu että tuo 350e on ihan järetön summa. Mulla huipussaan vaatepaketista tullut joku 40-50e ja kuitenkin ihan siistejä vaatteita olen myynyt. No merkit on ollu ihan perus hm, lindex jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasten vaatteita , paketteja, joissa uusiakin =) Toki niihin on myös mennyt rahaa, mut tuleepa jotain takaisinkinAlkuperäinen kirjoittaja ap:oho! Millasta tavaraa sulla on myynnissä? Uusiako? Sillonhan sulla on niissä jo jotain kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huutis ja taas näyttäs olevan ainaki 350? tulossa =)![]()
Kallein mun myymä paketti on 260? =) Saas nähdä meneekö paremmaksi tällä kertaaAlkuperäinen kirjoittaja oho:mutta siltikkin tuntuu että tuo 350e on ihan järetön summa. Mulla huipussaan vaatepaketista tullut joku 40-50e ja kuitenkin ihan siistejä vaatteita olen myynyt. No merkit on ollu ihan perus hm, lindex jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasten vaatteita , paketteja, joissa uusiakin =) Toki niihin on myös mennyt rahaa, mut tuleepa jotain takaisinkinAlkuperäinen kirjoittaja ap:oho! Millasta tavaraa sulla on myynnissä? Uusiako? Sillonhan sulla on niissä jo jotain kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huutis ja taas näyttäs olevan ainaki 350? tulossa =)![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel