Mitäs kiva ostaisin?:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:
No ehkä ne lasten talvivaatteet olis sellast ahyödyllistä shoppailua jos jotain tarvii ostaa.
Viimeks mä ostin heille jo syys kenkiä,takkeja ja vähän vaatteita sekä kaksi turkkista HM:sta.Kyllä varma jo viisainta ostaa talvi vaatteita,mä itse asiassa tykkänkin heille valitsea vaatteita.Itsellä on niin paljon että kappit ei kestää,itselle en tarvi yhtään mitään
 
No voi hyvänen aika. Jos sulla oikeasti on niin hirveä hinku käyttää rahaa muttet keksi mitään järkevää kohdetta niin tässä on sulle yksi:

http://www.unicef.fi/

Sitä kautta sais hyvin moni lapsi talvivaatteet ja ihan tarpeeseen!!!
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
No voi hyvänen aika. Jos sulla oikeasti on niin hirveä hinku käyttää rahaa muttet keksi mitään järkevää kohdetta niin tässä on sulle yksi:

http://www.unicef.fi/

Sitä kautta sais hyvin moni lapsi talvivaatteet ja ihan tarpeeseen!!!
:whistle:
Kiitos auttanut kerran,en ikinä enää,kuulin mihin ne rahaa tunkee,vain pieni osa menee lapsille.Niin ja en ole mikään rikas,enkä kaikille voi auta,jos toki olisin miljonääri tai vielä rikkampi niin sitten vast.Muuten teen töitä ja mies vaan itselle ja perhen vuoks
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
No voi hyvänen aika. Jos sulla oikeasti on niin hirveä hinku käyttää rahaa muttet keksi mitään järkevää kohdetta niin tässä on sulle yksi:

http://www.unicef.fi/

Sitä kautta sais hyvin moni lapsi talvivaatteet ja ihan tarpeeseen!!!
:whistle:
Kiitos auttanut kerran,en ikinä enää,kuulin mihin ne rahaa tunkee,vain pieni osa menee lapsille.Niin ja en ole mikään rikas,enkä kaikille voi auta,jos toki olisin miljonääri tai vielä rikkampi niin sitten vast.Muuten teen töitä ja mies vaan itselle ja perhen vuoks

No mihis ne niitä rahoja tunkee sun mielestä? Se ei kai missään organisaatiossa ole käytännössä mahdollista, että keräyksistä saatava tuotto menis kokonaisuudessaan lyhentämättömänä suoraan avuntarvitsijan käteen, siitä otetaan pakolliset kulut ja palkka niille ihmisille jotka tekevät tuota työtä. Vapaaehtoisjärjestöt ovat sitten ehkä asia erikseen mutta niiden suhteen olisin paljon skeptisempi, valvonta on aika lapsenkengissä ja tietojen saaminen rahojen käytöstä on tuntunut olevan aika nihkeätä. Tuo linkittämäni Unicef on vain yksi esimerkki mutta mulle mieluinen koska se ajaa etupäässä lasten asioita, toki myös muut avuntarvitsijat sen työstä hyötyvät. Suurena organisaationa myös ovat tarkemman syynin alla.
Mutta mä en sua rikkaaksi ole väittänytkään, pelkkä raha kun ei riitä tekemään kenestäkään rikasta siinä merkityksessä kuin mä rikkauden miellän. Mutta siis anyway, vastauksesi ei yllättänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Käy ostaa keskosten vaatteita ja lahjoita ne tyksin keskolaan....menee varmasti perille ja aiheuttaa monelle vanhemmalle iloisen mielen :wave:
En mä todellakaan,ketään tee onnelliseks,kun vaan perhettä,läheisiä ja ehkä hyviä ystäviä,ehkä olen ilkeä,mutta elämää oppi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Käy ostaa keskosten vaatteita ja lahjoita ne tyksin keskolaan....menee varmasti perille ja aiheuttaa monelle vanhemmalle iloisen mielen :wave:
En mä todellakaan,ketään tee onnelliseks,kun vaan perhettä,läheisiä ja ehkä hyviä ystäviä,ehkä olen ilkeä,mutta elämää oppi...
Kyllä sä sori vaan vaikutat siltä, että sä tulet vielä elämältä oppimaan mutta vielä et ole mitään oppinut. Katkeroituminen (tai siltä tuo kuulostaa) ei ole mikään elämän suuri oppikoulu, kyllä siinä on kysymys vähän muusta. Mutta kauha ja lusikka etc.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Käy ostaa keskosten vaatteita ja lahjoita ne tyksin keskolaan....menee varmasti perille ja aiheuttaa monelle vanhemmalle iloisen mielen :wave:
Oi kuin ihana idea. Jos joskus omaan paljon rahaa, niin teen kyllä näin. Nyt ei pelkän kotihoidontuen varassa osteta kuin juuri omalle perheelle tarvittavat.
 

Yhteistyössä