Mitäs jos poikasi kertoisi olevansa lesbo?

Istut kahvipöydässä poikasi ja hänen nuorikkonsa kanssa. Taivastelet tasa-arvoista avioliittolakia ja julistat, että teidän suvussanne ei ainakaan homoliittoja solmita. Poikasi sanoo: "Äiti, meidän suvussamme on jo solmittu homoliitto. Minä olen transsukupuolinen nainen ja lesbo. Olen mennyt naimisiin rakastamani naisen kanssa." Miten reagoit? Meneekö pulla väärään kurkkuun?
 
"Mie"
Varmaan menisi :D. Mutta seuraavaksi miettisin, miksei lapseni ollut uskaltanut kertoa asiasta aiemmin ja onko näössäni vikaa, koska oletettavasti poika olisi saanut naismaisia piirteitä.
 
Ehkä pulla jäisi puolimatkaan matkalla suuhun :D No joo, oikeastihan se vähän mietityttäisi, että miten tämä nyt meneekään. Jatkossa varoisin julistamasta yhtään mitään ;)

Pitää vielä lisätä, ettei homous/lesbous ole tuttavapiirissä/suvussamme mitenkään erikoista, oma tyttärenikin vaikuttaa suuntautuvan lesbouteen.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta hanna, olisithan sinä ollut heidän häissään! Olisit omin silmisi todistanut oman poikasi ja hänen morsiamensa seisovan vieretysten alttarilla. Silmäsi vain olisivat valehdelleet: oikeasti alttarilla olisi seisonut kaksi morsianta.
 

Yhteistyössä