Mitäs harrastuksia teidän lapsilla on?

• Viestiketjun aloittaja Pölykeiju
  • Ensimmäinen viesti
osa niistä
Jalkapallo:

Pesäpallo:

Partio:

Ratsastus:

Judo:

Vapaa paini:

Eri tanssit:

Skeittaus:

Uinti:

Keräily:

Kalastus:

Sähly:

Golf:

Kanootointi:

Melominen:

Lenkkeily:

Punttisali:

Telinevoimistelu:

Jumppa:

Jääkiekko/ringette:

harrastaa tanssia

jenkkifutis

BREAKDANCE:

SÄHLY:

pyöräily

pölykeiju fiz
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23317512:
En Aio mustua vaikka sinä urpo vietkin minun nikkiä.
Miks ihmeessä pitäisi kunnioittaa "harmaan" nickki rauhaa. Ois eri asia jos puhuttais jostai rekisteröityneestä käyttäjästä.

Ja toisaalta kuka hemmetti edes tietää / muistaa kuinka monta erillaista nickkiä näällä pyörii. Eli ei ketään voi velvoittaa tietää kaikkea.

Pölykeiju
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23317512:
En Aio mustua vaikka sinä urpo vietkin minun nikkiä.
oih, anteeksi. En ole viemässä kenenkään nikkiä... kaikki mikä ei oo rekattua, on vapaasti kaikkien käytössä. Tiedät varmaan asian sinäkin. :)

"vieras"
3-vuotias harrastaa 2*viikossa kerhoa ja 1-vuotiaalla on muskari kerran viikossa. Yhteisenä harrastuksena kerran viikossa perheliikunta, johon mennään koko perheen voimin.

anteeksi vaan
Minulla meni 4 ja 5 vuotiaat tytöt kanttones minorettesiin vieraileviksi tähdiksi, vaikka teillä ne pikkupiltit siellä lasten kuoroissa käy niin ei se pidemmälle johda että älkää ottako vakavasti jos ne haluaakin lopettaa sen hoilotuksen kesken. :)

Kolmevuotiaalla ei ole vielä harrastusta. Kovasti on kyllä touhukas, eikä ole väsynyt pk-päivän jälkeen. Puhuu usein, että haluaa tehdä sitä sun tätä (pelata jalkapalloa, mennä sirkuskouluun ja soittaa kitaraa :D). Mitäs olette mieltä, minkäikäiselle viitsisi jotain harrastusta alkaa virittelemään? No, lapsestahan se toki on kiinni. Esim. kummipoika 4v. on käynyt jo vuoden verran muskarissa kerran viikossa tarhapäivän jälkeen. Ja itse varta vasten haluaa sinne aina mennä.

Yhteistyössä