mitäpä tekisitte minun tilanteessa?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
mies tekee paljon töitä ja minä olen vauvan kanssa pääsääntöisesti yksin kotona paljon.
Nyt mies olisi menossa kaverinsa luo viikonlopuksi jos se minulle sopii (siis toiselle paikkakunnalle)
En ehkä haluaisi jäädä taas yksin kotiin vauvan kanssa ja mukaan en halua lähteä (tarjottu on)
tuota noin, "laskisitteko" miehen viikonlopuksi pois vai pyytäisittekö jäämään kotiin? Periaatteessa ei paljon muuttaisi kun ollaan niin paljon kaksin muutenkin mutta olisi kiva olla vapaat yhdessäkin.
 
Esittäisin ääneen toiveeni siitä, että olisi kivaa viettää miehen vähäinen vapaa-aika yhdessä koko perheen voimin.
Mutta en alkaisi asettamaan mitään ehtoja siitä, saako mies mennä vai ei, enkä edes pyytäisi jäämään kotiin...kertoisin vaan mitä ajattelen ja toivon, ja mies saisi tehdä ihan itse päätöksensä.
 
Miehellä vähän vapaa-aikaa, eli myös vähän aikaa noin yleisesti ottaen tavata kavereitaan. Mun mielestä sulla ei ole minkäänlaista oikeutta kieltää miestä lähtemästä, tai tehdä hänelle pahan mielen siitä että haluaa nähdä kaveria.
Sinuna siis toivottaisin hauskaa viikonloppua lähettäisin miehen matkaan!
 
Ei se tosiaan ole maatakaatavaa jos taas jäädään vauvan kanssa kaksin. j a mies jäisi jos sanoisin että olisi kiva olla kotona. On se mies muuten noita "viikonloppuvapaita" saanut pitää aikaisemminkin (ja tämä on ehkä minun vaikee ymmärtää kun en ite raaski olla vauvasta erossa)
mutta totta, ehkä sieltä tulee sitten levänneempi isä meille kotiin taas :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miehellä vähän vapaa-aikaa, eli myös vähän aikaa noin yleisesti ottaen tavata kavereitaan. Mun mielestä sulla ei ole minkäänlaista oikeutta kieltää miestä lähtemästä, tai tehdä hänelle pahan mielen siitä että haluaa nähdä kaveria.
Sinuna siis toivottaisin hauskaa viikonloppua lähettäisin miehen matkaan!
peesi!!

pyydä kaveri sun seuraks tai keksi jotain kivaa! nauti sinäkin nyt "Omasta" rauhasta
 
ap
no en minä oikein osaa enää tästä "omasta rauhasta" kovin nauttia kun sitä tuntuu tosiaan olevan että me ollaan aina kaksin vauvan kanssa täällä. Eikä kaverit tule, mutta kyllä me tytöt pärjätään.
 

Yhteistyössä