mitäköhän sitä keksis syömisen tilalle?

..alotin tänään taas laihdutuksen.. jatkuvasti pitää hypätä jääkaapilla vaan toteamassa etten voi syödä mitään ja heittää kaapin ovi taas kiinni..
jotain pitäs keksiä tän ainaisen mussuttamisen tilalle,mutta mitä?
 
Sumppi21
vähän samalta kuulostaa toi jääkaapilla ramppaus ku täälläkin. En oo viel keksiny itselleni mitään korviketta, mut mehua (funlight) ja vettä olen opetellu killittään...ei oo niin usein nälkä, ei edes se "mukamas" nälkä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2004 klo 15:43 Sumppi21 kirjoitti:
vähän samalta kuulostaa toi jääkaapilla ramppaus ku täälläkin. En oo viel keksiny itselleni mitään korviketta, mut mehua (funlight) ja vettä olen opetellu killittään...ei oo niin usein nälkä, ei edes se "mukamas" nälkä. =)
mä oon joskus aikoinaan laihduttaessa juonu niin paljo vettä et mulle on tullu sellanen inho sitä kohtaan,funlightia mullaki kuluu,et sais edes jotain pistää suuhunsa.. :)
 
kasviksia vaan paljon kaupasta, jos ei mussuttamatta pärjää. itelläni menee illalla potentiaalista mussutusaikaa telkkaria kattoessa kun venyttelen koko vartalon lihakset läpi. Ja vesi myös minulla käytössä.
 
Phyllis
Porkkanatikkuja, omenalastuja (omenasta leikkaat ohuita lastuja), kurkkutikkuja....viinirypäleitä, mansikoita...
Tuossa nyt muutamia kevyitä mussutettavia.

Itse mussutushimon iskiessä (joka on muuten vähentynyt, neljäs laihdutusviikko menossa) alan tekemään vatsalihasliikkeitä, nostelen käsipainoja tai jos mahdollista, niin käväsen vartin kävelylenkin - unohtuu se tekismielisyödä- fiilis.

Juon jatkuvasti vettä - sekin hillitsee. Ja jos on vähän sellainen ollakko vai eikö olla nälkä, syön jonkun hedelmän. Jos edelleen tuntuu nälältä, niin sitten ruisleipä kehiin ;) (yksi reissari riittää)

Phyllis mustana, oli Ella harmaana
 

Yhteistyössä