Mitäköhän mulla nyt on? Liittyykö jotenkin raskauteen vai mitä? (Sisältää kuvan)

Mua alkoi tuosta reisien sisäpinnasta, noin polvien kohdilta ja ylöspäin kuumottamaan ja kun kävin vessassa huomasin ihossani punaisia läiskiä.

Mitä tämä voisi olla? Ekana mulla tuli tietenkin mieleen raskaus ja sitten nuo tosi pahat suonikohjut, johtuisiko jommasta kummasta?

Anteeksi huono kuva, olen surkea käyttämään kameraa...


http://img503.imageshack.us/my.php?image=keslomareissu2007180jl1.jpg

 
NOkkosrokko minullekin tuli mieleen. Tai sit jos olet ollut pihahommissa ni ihan jostain kasveista voi tulla jotain. Itse sain kuusiaidan perkaamisessa vasemman kyynärtaipeen ja hauiksen ihan ihmeellisen läikikkääksi kun hiukan hipas kuusta, Vieläkin näkyy sellaisia ruskehtavia länttejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sininen-enkeli:
Pelkästään hikoilusta johtuvaa voi olla ja kun housujen kangas on hiukan hiertänyt niin ärtynty vähän. hyvin voi olla sellaista.
iäni tälle diagnoosile kans..reheväreitisele voi tulla ihan hellepäivä ja hame-yhistelmälä ;) :ashamed:
 
Kutiseeko nämä alueet? Mulla nimittäin oli saman näköiset jalat, sitten kädet ja loppu viimein kutisin koko raskauden loppu ajan :( Tämä oli nimeltään pupp , ainakin ihotauti lääkäri niin sanoi. Ei siis normaalia nokkos ihottumaa. kortisoni voiteella ja jollain toisella rasvalla (oli muuten kallista) sitä yritettiin hillitä, mutta kutina oli sietämätön
 

Yhteistyössä