Meille tulee tuo RauhalaAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
taloa suunnitellaan rakennettavaksi ja tonttikin on...hinta tulee noihin luokkiin tai ei ihan mut se 200 menis ainakin.. :/ eikä sillä saa autotallia jne..Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Musta aivan ihana, mutta hinta hirvittää :/
siellä on hienoja myösAlkuperäinen kirjoittaja immu:Meille tulee tuo RauhalaAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
Oi, ihanan talon varmasti "saatte". Minkä kokoisen teette ja onko katto mansardi vai harja? Me emme ole vielä tarjouksia edes pyydelleet ja vähän mietityttääkin, kun joka puolelta kuulee juttua, että ne Kannustalot on niiiin kalliita....Alkuperäinen kirjoittaja immu:Meille tulee tuo RauhalaAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
just sitä katoin,että aika vaikea on saada se toimimaan mut ehkä laittaisin sohvat ihan erilain mitä kuvassa...vähän kytyseen sisustettu!Alkuperäinen kirjoittaja m:kaareva seinä on haastava sisustamisen kannalta hukkatilaa
Hitsi miten paljon hinnat ovat nousseet :/Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:taloa suunnitellaan rakennettavaksi ja tonttikin on...hinta tulee noihin luokkiin tai ei ihan mut se 200 menis ainakin.. :/ eikä sillä saa autotallia jne..Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Musta aivan ihana, mutta hinta hirvittää :/
mielestäni ihan ok...tuota luokkaa ne ovat ja onhan tuossa ihan perustaloa kalliimmat laatat ja keittiökin esmes..Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Onko tuo kallis? Vai onko hinta kohdallaan sijaintiin nähden?
Meille tulee hiukan alle 200 neliöö ja mansardikatolla, vähän tuon näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Oi, ihanan talon varmasti "saatte". Minkä kokoisen teette ja onko katto mansardi vai harja? Me emme ole vielä tarjouksia edes pyydelleet ja vähän mietityttääkin, kun joka puolelta kuulee juttua, että ne Kannustalot on niiiin kalliita....Alkuperäinen kirjoittaja immu:Meille tulee tuo RauhalaAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
Raahen kupeessaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:missä on pattijoki :ashamed:
meillä on yksi lähes velaton omakotitalo ja iso tontti eli saatas tästäkin rahaa jo tuohon vastaan hyvästiAlkuperäinen kirjoittaja faktaa:VELAKSIKO MEINASIT OSTAA? Hyppäätköhän liian isoihin saappaisiin.