mitähän mä tekisin?

• Viestiketjun aloittaja turina
  • Ensimmäinen viesti
turina
mitähän mä tekisin? Mieheni viestittelee jatkuvasti toisen naisen kanssa, enkä kestä kohta enää! Asiasta aiemmin keskusteltiin eikä kuulema ole suhdetta eikä oo ollut ikinä, mutta minua asia loukkaa. Olen todella mustasukkainen tästä toisen naisen saamasta huomiosta, mikä on kyllä minulta pois. Luulen että tätä on jatkunut jo pitkään (vuosia). Mies rakastaa kuulema mua, mutta ei meillä oo mitään hellittelyä eikä huomioon ottamista enää. Mie aina välillä yritän ja ehdottelen yhteisiä iltoja jms yhdessä harrastamista, mutta mitään ei tapahdu. Seksiä harrastelemme pari kertaa viikossa. Kausittain hellittelen jne. teen aloitteita mutta sitten taas masennun kun en tunnut saavan tarpeeksi rakkautta itselleni ja lopetan. Miestä se ei tunnu haittaavan, saapa olla rauhassa mun lääppimiseltä. Millähän sen sais heräämään että minäkin olen olemassa!!! En haluaisi mennä hautaan naisena, jota ei rakastettu. Vieraisiin ei huvita mennä, koska rakastan omaa kultaani ja haluaisin VAIN hänen huomionsa! Lapsiakin on.

jukivei
Moikka!

Olen pahoillani tilanteestasi. Jos minulle kävisin noin yrittäisin kaikin keinoin saada mieheni huomion. Ehdotankin sinulle että ryhdyt päivän mittaan viestittämään puhelimella miehellesi jotain pikkutuhmaa. Muutama viesti päivässä ja katsot miten hän reagoi. Mikäli suuttuu jatka yrittämistä vieläkin kovemmin, mutta toivottavasti hän ilahtuu huomiostasi. Järjestä myös hänelle ilta josta hän ei voi kieltäytyä, eli älä ehdota mitään vaan järjestä. Lapset hoitoon ja yllätä miehesi.

Osta itsellesi jotain nättiä pikkutuhmaa päälle ja näytä miehellesi miten tärkeä hän on sinulle. Älä sanallakaan mainitse sitä toista naista koska miehesi saattaa jollain tasolla pitää siitä kun huomaa että sinä olet hänestä mustasukkainen.

Yritä kaikkesi, koska jos ette kuitenkaan onnistu ainakaan sinua ei voi tilanteesta syyttää.

Toivon sinulle ja miehellesi onnellista tulevaisuutta!!!!!

Vakava keskustelu "hyvässä hengessä" ilman syyttelyä ja riitaa? Minusta viettelyritykset eivät lopultakaan pitkälle auta, jos yhteistä säveltä ei muuten enää löydy. Mitä miehesi haluaa teidän suhteelta, entä sinä? Mitä mies hakee tältä viestikaveri-naiselta, ystävyyttä? Vai jotain muuta? Sinun on pakko sanoa suoraan mitä ajattelet ja mitä haluat. Muuten asiat menevät vain koko ajan pahemmin ristiin. Sillehän sitten ei enää voi mitään, jos mies ei halua enää samoja asioita. :/ Toivotan onnea ja voimia asioiden selvittelyyn! :)

turina
Kiitos vastauksestasi. Täytyy alkaa suoraan toimintaan. Lapset hoitoon ja menoks. Pikkutuhmia tekstareita olen viimeisen puolen vuoden aikana yrittänyt (saamatta vastausta , tai sit enintään tulee vastaus että mitäs sää nyt tollasia, tai häh?). Niitä pikkutuhmia on kai mukavampi laitella tän lapsettoman toisen naisen kanssa. Kaikesta huolimatta tilanne taitaa jatkua entiseen malliin. Ja varmaan mies onkin tyytyväinne tilanteeseen kun on saanut minut mustasukkaiseksi. Samalle linjalle en viittis ite alkaa, että yrittäisin pistää "pahemmaksi".

Siis hetkinen???MIKSI annat hänen tehdä tuota?Vai jatkaako hän kiellosta huolimatta/kieltää kaiken???vähän sekava kuvaus,että mikä tilanne tämän "naisystävän"kanssa todella on?Joitakin miehiä kauhistuttaa liian "päällekäyvä"nainen ,haluavat mm.tehdä aloitteen itse aina jne.Ja se hellyyskin (VALITETTAVASTI)usein on ihan eritarpeista miehillä kuin naisilla.....ei todellakaan tarkoita ettei miehesi sinua rakasta tai muuta vastaavaa....nimittäin meillä on miehen kanssa ikuista kädenvääntöä mm.pussaamisesta,kädestä pitämisestä ja halaamisesta ym.hellittelystä.......hän on aina ihan "äimänkäkenä"kun itkeskelen sitä kun hän ei esim,koko viikkoon ole oma-aloitteisesti pussannut minua,halannut kuukauteen ym.Ja on minulle selittänyt että ei johdu siitä etteikö rakasta tai että siihen olisi mitään minusta johtuvaa syytä.....hän nyt ei vain ole sitä tyyppiä joka osaa niin hyvin osoittaa suoraan.Vihdoin olen alkanut oivaltamaan tämän,vaikka koville on ottanut.Hän osoittaa sitten muilla tavoin rakastavansa-Yllätys kukkapuketti tai yllätysristeily ,hotelliviikonloppu ym....Vaikea tilanne jos tiedät hänen pitävän yhteyttä toiseen naiseen.Olisin erittäin mustasukkainen sinuna ,kääk :ashamed: Mutta ota kisu pöydälle ja kakista hänestä tilanne ulos?vaikutti hieman epäselvältä nimittäin.Onko kaikki todella niinkuin kuvittelet? :\|

turina
Siis hetkinen???MIKSI annat hänen tehdä tuota?Vai jatkaako hän kiellosta huolimatta/kieltää kaiken???

-tästä olen tivannut, kysellyt, itkenyt, ja huutanut miehelleni, eikä tahdo millään ymmärtää sitä, että mitä ihmeellistä siinä on. Sanoo olevansa vain ystävä.

....nimittäin meillä on miehen kanssa ikuista kädenvääntöä mm.pussaamisesta,kädestä pitämisestä ja halaamisesta ym.hellittelystä.......hän on aina ihan "äimänkäkenä"kun itkeskelen sitä kun hän ei esim,koko viikkoon ole oma-aloitteisesti pussannut minua,halannut kuukauteen ym.

Minäkin haluaisin vaihteeksi oma-alotteista hellyyttä, enkä vain silloin kun siitä mainitsen ja sit "säälistä" halataan. Rautalangasta vääntökään ei taida onnistua, on sen tyyppinen mies. Mutta mielelläni minäkin joskus lukisin pikkutuhmia-tekstareita, osaahan hän niitä muillekin lähettää.

Hän osoittaa sitten muilla tavoin rakastavansa-Yllätys kukkapuketti tai yllätysristeily ,hotelliviikonloppu ym....Vaikea tilanne jos tiedät hänen pitävän yhteyttä toiseen naiseen.

Ole onnellinen, kyllä yllätykset minullekin kelpaisi. Viimeksi ollaan oltu kahden puolivuotta sitten (sitä ennen ties milloin), ei vaikka välillä kyselen että mites ois yhteinen ilta. Lastenhoitokaan ei ole esteenä. Yritän vain jaksaa patistella.

Ja kyllä: olen TODELLA mustasukkainen!

Paska tilanne, jos saan suoraan sanoa!

Mitä pikkutuhmaa vois viestiin laittaa? Haluaisin itekin yllättää mieheni joskus, mutta ihan onneton mielikuvitus! Ja muutenkin ollaan aika "siveellisiä", etten oikeen tiedä mikä pikkutuhma juttu vois olla sopiva. Vinkkejä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2004 klo 13:12 NeitiNasu kirjoitti:
Vakava keskustelu "hyvässä hengessä" ilman syyttelyä ja riitaa? Minusta viettelyritykset eivät lopultakaan pitkälle auta, jos yhteistä säveltä ei muuten enää löydy. Mitä miehesi haluaa teidän suhteelta, entä sinä? Mitä mies hakee tältä viestikaveri-naiselta, ystävyyttä? Vai jotain muuta? Sinun on pakko sanoa suoraan mitä ajattelet ja mitä haluat. Muuten asiat menevät vain koko ajan pahemmin ristiin. Sillehän sitten ei enää voi mitään, jos mies ei halua enää samoja asioita. :/ Toivotan onnea ja voimia asioiden selvittelyyn! :)
Mä en kanssa ymmärrä näitä viettelyjuttuja lainkaan!
Onko se todella niin, että naisella ei ole mitään muita keinoja miehen huomion herättämiseen kuin pikkutuhmien juttujen ja vaatteiden käyttö???

En halua uskoa, että miehen saa pidettyä sillä, että tarjoilee sille härveliä jossain pikkutuhmissa pitseissä... Voi Kiesus!

Radio Novassa kuulin eilen, että jonkun radiotoimittajan vaimo oli hermostunut miehellensä jatkuvasti tulevista fani ym soitoista ja tekstareista ja vaatinut miestä vaihtamaan numeron salaiseksi. Mies ei ollut suostunut,kai oli tykännyt kuitenkin huomiosta. No, emäntä oli suivaantunut ja laittanut nettiin itsestään hemaisevan senssi-ilmoituksen ja pari viikkoa oli rouvan kännykkä piipannut punaisena ja rouva salaperäisesti lukenut viestejä ja myhäillyt..eikä sen kummempaa, oli poistanut viestit aikomattakaan mennä treffeille. kahden viikon jälkeen mies oli vaihtanut numeronsa... Opetus: kosto ei ole aikuismainen väline hoitaa perheasioita,mutta JOSKUS toimii....hih.
minä ehkä tekisin jotain tuon suuntaista..tai pyytäisin sen naisen kylään ja istuisin kahvipöydässä kaikessa rauhassa kun mies tulee kotiin...olen niin lapsellinen ja älytön.Ja vain aasi...

Reetta-Liina
Mä en voi lähettää muuta kuin paljon voimia sinulle.
Itsellä joskus ollut saman tyyppistä tilannetta, puolin ja toisin, kun suurinosa ystävistäni on miehiä. Miestäni tämä ei ole häirinnyt, mutta riitoja niistä on tullut, joten kun me oltiin puhuttu puolisen vuotta aina välillä aiheesta vakavasti, niin nyt alkaa löytymään yhteiset pelisäännöt ja minäkin turhan päiväisen txt:lyn olen lopettanut melkein kokonaan. Yksi keino mikä meillä oli apuna. Se että tekstarit oli "luvallisia" lukea, sekä ne mitä minä lähetin, kuten nekin, jotka saapuivat. Ei miestä kauaa jaksanut kiinnostaa, kun ihan tavallisista asioista höpistiin. Mutta mä olen itse vähän kriittisempi mun miehen tekstailusta (Mitä ei onneksi ole asioista sopimisen jälkeen tapahtunut). Ehkä kannattaa sanoa suoraa, että siitä tulee paha mieli sinulle. Ja uskon että miehesi Rakastaa sinua ja toivon että hän pyrkii löytämään kaipaamansa huomion (jota ilmeisesti saa tältä toiselta naiselta) sinun kanssasi. Mahdotonta se ei ole. Tsemppiä ja jaksamisia.

Maria1982

Mulla oli toi "lue-sä-mun-tekstarit-niin-mä-luen-sun"-sopimus yhdessä suhteessani, joka oli alistava, mustasukkainen ja kamala. Nykyisessä tulisi mieleenikään. Ikävää, ellet voi luottaa mieheesi, mutta puhumattomuudelle ei oikein voi mitään, ellei mies halua puhua. Ja puhumaton suhde ei kestä. Yritä vielä.
Eikä se "härvelin esitteleminen tuhmissa pitseissä" maailmoja kaada. Eri asia, ellei itse nauti seksistä ja sen monimuotoisuudesta.. Mutta seksin ja erotiikan1 pitäisi olla väline jolla ilmaista kiintymyksensä ja luottamuksensa, ja sikäli sen pitäisi kyllä luonnistua..

M, fingers crossed

jaissi harmaana
mun mielipide on se että olet liikaa kiinni miehessäsi koko ajan. Se on sama kuin silloin kun on alettu tapailemaan jos toinen on yli-innokas toiselta lopahtaa mielenkiinto ja juttu jää siihen. Eli olet liian helppo, miehesi tahtoo salaperäisyyttä ja haastetta. Nyt vaan kylmää vettä niskaan ei pusutteluja, haleja, yms. sinun puoleltasi vähään aikaan. Käyttäydy muutenkin välinpitämättömästi. Jos on rakkautta jäljellä niinkuin miehesi väittää, rupeaa hän ihmettelemään ja kiinnostumaan sinusta viiko parin päästä. Älä nyt kuitenkaan heti anna periksi jos tulee halimaan ja pusuttelemaan vaan jatka vienoa välinpitämättömyyttä jonkin aikaa. Jos miehesi ei edes huomaa muutosta ja jatkaa viestittelyä toiselle naiselle voin vaan sanoa että suhteenne taitaa olla menneen talven lumia. :\| ;)

Reetta-Liina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2004 klo 23:23 Maria1982 kirjoitti:
Mulla oli toi "lue-sä-mun-tekstarit-niin-mä-luen-sun"-sopimus yhdessä suhteessani, joka oli alistava, mustasukkainen ja kamala. Nykyisessä tulisi mieleenikään. Ikävää, ellet voi luottaa mieheesi, mutta puhumattomuudelle ei oikein voi mitään, ellei mies halua puhua. Ja puhumaton suhde ei kestä. Yritä vielä.
Eikä se "härvelin esitteleminen tuhmissa pitseissä" maailmoja kaada. Eri asia, ellei itse nauti seksistä ja sen monimuotoisuudesta.. Mutta seksin ja erotiikan1 pitäisi olla väline jolla ilmaista kiintymyksensä ja luottamuksensa, ja sikäli sen pitäisi kyllä luonnistua..

M, fingers crossed
Eihän se tosiaan kaikilla voi toimia. Se tekstari juttu.
Puhumattomuudesta, mulla oli mieheni kanssa kahden vuoden taistelu siitä, että hän kieltäytyi puhumasta jos tuli riita, hän vain mökötti (tilanne juontui hänen lapsuudestaan). Ja pitkän ja vaikean prosessin jälkeen mä pääsin hänen kanssaa uudelle tasolla ja mykkäkoulua ei ole sen jälkeen meidän talossa pidetty. Ja asioista on voitu keskustella. Miehen puhumattomuus ei varmasti ole ylitsepääsemätön ongelma. Tuo tekstari juttu oli tuossa sen vuoksi, että se luottamus pitää jotenkin palauttaa. Ja sittenpähän ainakin tietää, että valehteleeko mies vielä vai ei. Ja siltä pohjalta on helpompi alkaa rankentamaan uutta liittoa.

Yhteistyössä