turina
mitähän mä tekisin? Mieheni viestittelee jatkuvasti toisen naisen kanssa, enkä kestä kohta enää! Asiasta aiemmin keskusteltiin eikä kuulema ole suhdetta eikä oo ollut ikinä, mutta minua asia loukkaa. Olen todella mustasukkainen tästä toisen naisen saamasta huomiosta, mikä on kyllä minulta pois. Luulen että tätä on jatkunut jo pitkään (vuosia). Mies rakastaa kuulema mua, mutta ei meillä oo mitään hellittelyä eikä huomioon ottamista enää. Mie aina välillä yritän ja ehdottelen yhteisiä iltoja jms yhdessä harrastamista, mutta mitään ei tapahdu. Seksiä harrastelemme pari kertaa viikossa. Kausittain hellittelen jne. teen aloitteita mutta sitten taas masennun kun en tunnut saavan tarpeeksi rakkautta itselleni ja lopetan. Miestä se ei tunnu haittaavan, saapa olla rauhassa mun lääppimiseltä. Millähän sen sais heräämään että minäkin olen olemassa!!! En haluaisi mennä hautaan naisena, jota ei rakastettu. Vieraisiin ei huvita mennä, koska rakastan omaa kultaani ja haluaisin VAIN hänen huomionsa! Lapsiakin on.