Mitä vois tehdä lakkahillosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilloja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lakkakiisseli, lakkarahka, lakkatorttu, lakka jäähdyke, lakka-täytekakku ja/tai kääretorttu

Lihaa mausteista ja valkosipulista, teet lakkakastikkeen, eli normi ruskea kastike paistoliemellä, lisää lopuksi siivilöityä lakkahilloa n. 1 osa 3:sta kastikkeeseen nähden, rosepippuria nam

son hilla eikä mikhään lakka. lakka on pintakäsittely aine, kerpele!

täytekakun välhein, rahkaa, jäätelön kans. ja pelkästäänki jos hilloin tykkää. mie en perusta

tää alottajan hillo on jo keitetty ja ilmeisesti sokeroitu. Ei kai sitä viiti sellasenaan syödä. Mutta jos on tuoreena pakastettuja hilloja niin niitä mä tykkään syödä esim. turkkilaisen jugurtin kanssa tai puuron päällä :)

mäkin sanoin ennen lakka, mutta nyt oon jo pohjoistunut niin että hilla sen olla pitää. Ja jos joku sanoo suomuurain niin se se vasta oudolta kuulostaa...

Pyhästi anteeksi, mulle on sama sanotaanko hillaksi vai lakaksi kohdan nyt jotain noista keksis. Tuota kääretorrtua vois tehdä, ihan en jaksa täytekakkua alkaa vääntämään kun sitä ei kuitenkaan kukaan ennätä syödä. Jotenkin vierastan hillasta alkamaan tehdä rahkaa.

Yhteistyössä