Mitä voi päätellä miehestä jonka mielestä Thaimaassa voi panna tyttölapsia välittämättä suomalaisesta suojaikärajasta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sellainen mies käyttää lapsia hyväkseen.
Voisin kuvitella, että hänellä ei ole omia lapsia tai ainakaan tyttölapsia.
Jos hänellä on itsellään alle 14v tyttölapsi ja siitä huolimatta haluaa harrastaa seksiä saman ikäisen lapsen kanssa niin olisi todellinen ihme ja erittäin sairasta.

Pidän tässä keississä miestä erittäin säälittävänä ja yököttävänä.
 
Mikä on ketjun tarkoitus? Siinä puhutaan miehen mielipiteestä, ei siitä että ap tuntisi miehen joka näin on tehnyt.

Esitän vastakysymyksen: mitä mieltä olet puolalaisnaisesta, jonka mielestä on ok. teettää abortti ulkomailla?


 
Eikös tuo ole muuten laitontakin? Eikö suomalaisen tule noudattaa suojarajaa myös muissa maissa?
 
Jäi huomaamatta tuo "ja on tunnustanut..." minun mokani.

Tuo on ollut lainvastaista, koska tässä asiassa laki sitoo Suomen kansalaisia myös ulkomailla. Myös Suomen kansalaisuuden saaneita, jotka vierailevat entisessä kotimaassaan avioitumassa.
Mä jo säiköhdin että tästä löytyy lööppi ilttiksestä. Tuollaisesta on yököttävää lukea, vaikka se taitaa olla valitattavan normaalia että lapsia käydään käyttämässä hyväkseen maissa, joissa seksityöntekijät ovat normaali asia.
 
Mä jo säiköhdin että tästä löytyy lööppi ilttiksestä. Tuollaisesta on yököttävää lukea, vaikka se taitaa olla valitattavan normaalia että lapsia käydään käyttämässä hyväkseen maissa, joissa seksityöntekijät ovat normaali asia.
Minä taas luulisin, että lapset ovat ehkä hieman paremmin suojassa maissa, joissa seksityöntekijät ovat lainsäädännössä huomioituja työntekijöitä ja sillä tavalla normaaleja, esim. Saksa ja Hollanti. Ei ole omakohtaista kokemusta seksityöntekijöistä sen paremmin Keski-Euroopasta kuin Thaimaastakaan, vaikka @Echo ehkä muuta epäilisikin.
 
Minä taas luulisin, että lapset ovat ehkä hieman paremmin suojassa maissa, joissa seksityöntekijät ovat lainsäädännössä huomioituja työntekijöitä ja sillä tavalla normaaleja, esim. Saksa ja Hollanti. Ei ole omakohtaista kokemusta seksityöntekijöistä sen paremmin Keski-Euroopasta kuin Thaimaastakaan, vaikka @Echo ehkä muuta epäilisikin.
Noh, Thaimaassa seksitöitä tehdään ja siellä on pääosin lapsia (sekä tyttöjä että poikia) ja naisia (ja leidiboit) tyydyttämässä lähinnä länsimaisten miesten tarpeita.
 
Noh, Thaimaassa seksitöitä tehdään ja siellä on pääosin lapsia (sekä tyttöjä että poikia) ja naisia (ja leidiboit) tyydyttämässä lähinnä länsimaisten miesten tarpeita.
Thaimaassa prostituutio on virallisesti laitonta ja juuri siksi työntekijät eivät voi juurikaan saada apua virkavallalta. Asiakkaita tulee kotimaan lisäksi yhä enemmän Kiinasta ja Intiasta, länsimaiset lienevät maksuhalukkaimpina suosituimpia. Eri kansallisuudet suosivat eri kohteita.


 
Thaimaassa prostituutio on virallisesti laitonta ja juuri siksi työntekijät eivät voi juurikaan saada apua virkavallalta. Asiakkaita tulee kotimaan lisäksi yhä enemmän Kiinasta ja Intiasta, länsimaiset lienevät maksuhalukkaimpina suosituimpia. Eri kansallisuudet suosivat eri kohteita.


Juuri eräs Thaimassa asuva tuttavani kertoi viime viikolla, että Thaimaassa pääsee poliisista eroon rahalla, mutta tietenkin vähän enempi joutuu maksamaan jos poliiseja ennättää paikalle useita.
 

Yhteistyössä