Mitä voi leipoa, kun ei ole yhtään rasvaa eikä munia? Pystyykö tekemään yhtään mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tota... öh... voihan sitä leipoa vaikka... ei vitsi, ei tuu mitään mieleen mihin ei tarttettais jompaakumpaa...

hei, keksimpäs, kaurakeksejä voit tehä!

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
kaurakeksit haluaa rasvaa, jopa munaakin.

ei halua.

kaurahiutaleita, sokeria ja appelsiinimehua, niistä tekkeepi tahnan ja lusikoi leivinpaperille ja paistaa.

olen monta kertaa tehny.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
kaurakeksit haluaa rasvaa, jopa munaakin.

ei halua.

kaurahiutaleita, sokeria ja appelsiinimehua, niistä tekkeepi tahnan ja lusikoi leivinpaperille ja paistaa.

olen monta kertaa tehny.

no meillä ei oo appelssiinimehua, käykö jokin muu? paljonko tarvitaan mitäkin ainetta?? voiko jauhoja laittaa, niitä kyl löytyy

tai maitoa mehun tilalle? oon tosi huono leipuri, rahaa vast huomenna ja lapset tahtois ees jotain

voihan sitä yrittää miltä maistuu munaton ja rasvaton pulla. käviskö siihen vaikka loraus öljyä voin sijaan? Munaa nyt ei pullissa muutenkaan välttämättä tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin öljyä meil kyl on, voisko kaurakeksejä tehdä sen kanssa?? siis ihan kauralastuja??

ei kannate sitä öljyä laittaa kauralastuihin kun net levähtää sitte ku kyyräolan paska...

eikö oo mitään margariiniakaan?

maito kyllä käy mehun korvikkeena, voit laittaa vaikka vähän kaakaojauhoakin mausteeksi. ja jos maitoa laitat niin laita myös vähäsen vehnäjauhoja..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voihan sitä yrittää miltä maistuu munaton ja rasvaton pulla. käviskö siihen vaikka loraus öljyä voin sijaan? Munaa nyt ei pullissa muutenkaan välttämättä tarvita.

juu, siis munaton pullataikina jossa rasvana on öljy, se onnistuu kyllä. tulee ihan syötävä pulla.

kato ap tästä vähäsen ohjetta niihin kauralastuihin missä ei ole munaa eikä rasvaa

http://www.martat.fi/keskustelu/ruokanurkka/?x33064=122242100

Yhteistyössä