vierailija
Huomautin hänelle että hedelmätiskillä näyttäisi olevan muutamia huonoja hedelmiä. Myyjä käänsi selkänsä ja käveli tiehensä sanomatta mitään.
Ei ilmeisesti ollut hänen vastuualueensa.Huomautin hänelle että hedelmätiskillä näyttäisi olevan muutamia huonoja hedelmiä. Myyjä käänsi selkänsä ja käveli tiehensä sanomatta mitään.
Ei ole kyllä asiakkaan vastuualuetta.Eikö siellä hedelmäosastolla ole sellaista jätelaatikkoa tai roskista mihinkä asiakkaat voivat itse laittaa löytämänsä pilalliset hedelmät tai vihannekset?
Sitten siinä on se että henkilökunnan pitäisi itse tarkkailla noita säännöllisesti.Enkä ole kyllä sellaisia laatikoita koskaan nähnyt. Yleensä jätän kaikki pilaantuneet hedelmät sillä tavalla hyvin esille, että henkilökunta ne löytää ja muut asiakkaat eivät vahingossa niitä osta.
Yllättävää. Kyllä täällä satakunnassa löytyy pilaantuneille hedelmille ja vihanneksille jätelaatikot.Ei ole kyllä asiakkaan vastuualuetta.
Siis yhden työntekijän pitäisi seistä päivät tuoretuotteiden vieressä ja vahtia jos omenoiden alla sattuisi olemaan yksi mätä omena.Sitten siinä on se että henkilökunnan pitäisi itse tarkkailla noita säännöllisesti.
Sanoiko edellinen kirjoittaja niin?Siis yhden työntekijän pitäisi seistä päivät tuoretuotteiden vieressä ja vahtia jos omenoiden alla sattuisi olemaan yksi mätä omena.
Sanoi niin tarkoittaen.Sanoiko edellinen kirjoittaja niin?
Ei sanonut ja olkinukkeargumenttisi oli nolo.Sanoi niin tarkoittaen.
Mikä olkinukke teillä on näissä jutuissa?Ei sanonut ja olkinukkeargumenttisi oli nolo.
Mikä on tekosyysi olla siirtymättä sivuun ihan oma-alotteisestiMädät hedelmät kannattaa siirtää sivuun.
Sama sääntö pätee myös tällä palstalla.
Kysy sama asia itseltäsi. Mitä painoarvoa annat yhteiskunnalle lisäämällä eriarvoisuutta? Pilaat mädillä kirjoituksillani kaupan hedelmävalikoiman.Mikä on tekosyysi olla siirtymättä sivuun ihan oma-alotteisesti
Tottakai tekee mutta joukossa on aina yksi mätämuna, jota ei välttämättä kiireessä rekisteröi. Suuria määriä hedelmiä tuodaan tiskiin päivittäin ja jos siellä joukossa on huono niin siirtäkää sivuun.Pitääkö siis paikkansa ettei kaupat tee omavalvontaa?
Annalla taas lähtenyt hiiva käsistä?Itse huomasin saman lähimmässä Alepassa vähän aikaa sitten. Hedelmätiski vilisi pieniä kärpäsiä ja niitä olisi pitänyt huitoa sieltä jos halusi ostaa mitään.
En ostanut.
Itse huomasin saman lähimmässä Alepassa vähän aikaa sitten. Hedelmätiski vilisi pieniä kärpäsiä ja niitä olisi pitänyt huitoa sieltä jos halusi ostaa mitään.
En ostanut.
En varmana muuten siirrä vaan valvonta kuuluu kaupalle.Tottakai tekee mutta joukossa on aina yksi mätämuna, jota ei välttämättä kiireessä rekisteröi. Suuria määriä hedelmiä tuodaan tiskiin päivittäin ja jos siellä joukossa on huono niin siirtäkää sivuun.
Asperger?En varmana muuten siirrä vaan valvonta kuuluu kaupalle.
Annalla taas lähtenyt hiiva käsistä?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat