Mitä vaateliikkeitä Vihdin Nummelassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tunne kyseistä paikkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muotihuoneelle ei lahjakorttia täältä saa, koska kyseistä liikettä ei meidän kaupungista löydy.
Onko siellä esim. Seppälä, Lindex, KappAhl?

Seppälä on ja Kappahl. Mukelomesta on myös Lohjalla (muista paikoista en tiedä ) Lindex löytyy Lohjalta, jonne on vajaa 20 km matka, joten itse ostaisin Lindexiin ja sanoisin, että käykää Lohjalla. Lohjalla on myös H & M, josta mielestäni saa tytöille kivoja vaatteita, samoin Lindexistä. Seppälä ja Kappahlista en oikein tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen aloittaja;22820098:
Kummassa on parempi valikoima 5 vee tytölle?

Minulla kohta 5v tyttö ja Kappahlin vaatteet on meidän tytölle kamalan kapeita ja pieniä muutenkin. Eikä oikein kivoja kuoseja, hinnat kyllä on korkeat. Seppälästä en ole löytänyt kuin jotain sukkahousuja ja alusvaatteita ja muutamat housut. Itse tykkää ostaa tytölle vaatetta H&M:ltä ja Lindexistä. Siellä hinta-laatusuhde paras ja kauniita vaatteita. Vihdissä ei näitä kyseisiä liikkeitä ole, joten me käydään aina Lohjalla josta liikkeet löytyy.

Niin ja ps. KappAhlissa on mun mielestä tosi kivoja vaatteita leikki-ikäisille (koululaisille sitten taas paremmin on Seppälässä). Kurkkaapa kappahlin nettisivut niin saat viitteitä.

Joo siis meidän kaupungista löytyy nuo kaikki liikkeet: kappahl, lindex, seppälä ja h&m.
Mut oon huomannu et esim. kappahlista seinäjoelta, jonne meiltä matkaa 3 tunnin ajomatka, löytyy paremmin vaatetta pojallemme kuin oman kaupunkimme kappahlista.
Hyvä tietää et esim h&m löytyy suht läheltä et voisin harkita sitten lahjakorttia sinne.

Moi olen tällänen 11.v tyttö pituudeltani 155cm ja minun pitäisi saada ittelleni: valkoset pillifarkut,valkosen topin,valkosen neuletakin ja valkosen sellasen tissivyön tai mikskä sitä ny sanotaa löytyyks niit Lindex:sistä tai H&M:stä ?? asun täällä suoraan sanoen karkkilassa ja mietein jos lohjal vois käydä tai forssas ?? minun pitäs löytää nämä enne Marraskuun 14päivää koska me järjestetään mun luokan kaa bileet ja haluisin laittaa tollast sinne päälle? (: kiitos teille jos vastaatte T: Nuori tyttö

Yhteistyössä