jaa-a...en tiä miks tänne muutin,ehkä sillon oli rahaa....=(Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no onko se pakko tulla tänne jos ei sitä rahaa ole? meinaan ku kaikkiin paikkoihin on pääsymaksut mitä mie ehottaisin teille :/
ka niin...voishan sitä vaikka sitäkin..Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:miten ois eväsretki seikkikseen? :wave:
siel on KYLMÄAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:miten ois eväsretki seikkikseen? :wave:
Se maksaa ja Irmelillä ei oo rahaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Luistella parkin kentällä.
Eix kupittaan mato oo ilmane?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Se maksaa ja Irmelillä ei oo rahaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Luistella parkin kentällä.
On.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eix kupittaan mato oo ilmane?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Se maksaa ja Irmelillä ei oo rahaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Luistella parkin kentällä.
onAlkuperäinen kirjoittaja mä:Eix kupittaan mato oo ilmane?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Se maksaa ja Irmelillä ei oo rahaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Luistella parkin kentällä.
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eix kupittaan mato oo ilmane?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Se maksaa ja Irmelillä ei oo rahaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Luistella parkin kentällä.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel