Mitä uutta syötävää/juotavaa olet viimeksi maistanut?

  • Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti
"miemie"
Mitä uutta olet viimeksi maistanut ja mitä pidit siitä? Joko ihan uutuutta tai itsellesi uutta tuotetta :)

Itse maistoin tänään tätä limua ekaa kertaa:



Ja näitä keksejä:



Limu oli hyvää, vähän kirpsakkaa mut hyvää. Keksit on taivaallisia. Ihanaa suklaata, nam.
 
määä
Rainbown ristikkoperunoita. Tykkäsin kyllä, vaikka joku vinkuikin meillä mausteisuudesta. Äsken sain rivin jostain maraboun salmiakkisuklaasta, mutta en sitten muistanut erityisesti edes ajatella syödessäni että mille maistuu. Se kuva vaan jäi että samanlaista olisin ennenkin syönyt.
 
"yx vaan"
Fazerin TuttiFrutti sour island mix- pussi tuli syötyä puoliksi eilen. Hyviä olivat, hampaisiin jäi vaan sellanen kalvo siitä sour-pinnasta, et tuntuu kun ne syöpymässä pois. No hammaspesulla siitä selviää :)
 
"Sirkkeli"
Hopeatoffee. Tai siis kyllähän mä sitä nuorena söin, mutta mun mielestä koostumus oli aivan liian kova ja sitkeä. Nyt kun söin noita hopeatoffeita, niin ne oli aivan sikahyviä kaikin puolin.

Niitä Julia-keksejä oon kans ostanut, ei eronnut tavallisista Jaffa-kekseistä juuri mitenkään.
 
ap...
Äsken söin lidlistä ostetun mansikka tiramisun. Oli muuten hyvää. Makeeta ja hiukan maistuu alkoholi, mutta hyvää :) Onneksi ei alkoholi maistu enempää, en olis saanu alas silloin.
 
"vieras"
Toi Ingmanin cremy scaher jäätelöä...tai miten nyt kirjoitetaan. Aivan kamalaa, suklaata nähnytkään...aprikoosi tms maistui liikaa. Mut ei noi ns kakkujädet tms ikinä toimikkaan...
 
ap...
[QUOTE="vieras";29141233]Noi keksit oli? Paljon keksiä? Suklaata? Oliko jotain muuta täytettä...rakastan maraboun suklaata, pakko siis kokeilla[/QUOTE]

Tuon pakkauksen sisällä on neljä sellasta pötkylää ja yhdessä pötkylässä on 5-6 keksiä. En muista montako on, tai en laskenu kun söin vaan :D

Päällä on suklaata tuo tähti, on sitä siinä ihan sopivasti ja suklaan alla on maitokreemikerros.

Todella hyviä, maista ihmeessä! :)
 

Yhteistyössä