minna
tietää kaiken, ei ole onnellinen mistään, mikä on sinulle onnellista, kyllä kertoo miten sinun tulee elää, mutta ei ota sinun hyvistä neuvoista vaaria?
Oon sanonut, meno ei muutu. Ei se tajua.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sanot asiasta sille.
Miten oot sanonut?Alkuperäinen kirjoittaja AP:Oon sanonut, meno ei muutu. Ei se tajua.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sanot asiasta sille.
Oon onnellinen kaikesta mitä hälle tapahtuu. Mutta jos mulle tapahtuu ees pientä, on kommentti vaisu, tai kommenttia ei edes tule, se ohitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja ll:Millaisista asioista teille tuelee sanomista? Siis mitkä asiat joista olet onnellinen ja hän ei ole onnellinen siis samoista asioista vai Sinulle tapahtuneista asioista ei osaa olla onnellinen?
Kurja homma :/Alkuperäinen kirjoittaja AP:Oon onnellinen kaikesta mitä hälle tapahtuu. Mutta jos mulle tapahtuu ees pientä, on kommentti vaisu, tai kommenttia ei edes tule, se ohitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja ll:Millaisista asioista teille tuelee sanomista? Siis mitkä asiat joista olet onnellinen ja hän ei ole onnellinen siis samoista asioista vai Sinulle tapahtuneista asioista ei osaa olla onnellinen?
Tai se ohitetaan omalla Isommalla ja Paremmalla uutisella. Puhutaankohan me samasta kaverista.Alkuperäinen kirjoittaja AP:Oon onnellinen kaikesta mitä hälle tapahtuu. Mutta jos mulle tapahtuu ees pientä, on kommentti vaisu, tai kommenttia ei edes tule, se ohitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja ll:Millaisista asioista teille tuelee sanomista? Siis mitkä asiat joista olet onnellinen ja hän ei ole onnellinen siis samoista asioista vai Sinulle tapahtuneista asioista ei osaa olla onnellinen?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel