Mitä tykkäisit ystävästä, joka

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
ll
Millaisista asioista teille tuelee sanomista? Siis mitkä asiat joista olet onnellinen ja hän ei ole onnellinen siis samoista asioista vai Sinulle tapahtuneista asioista ei osaa olla onnellinen?

AP
Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Millaisista asioista teille tuelee sanomista? Siis mitkä asiat joista olet onnellinen ja hän ei ole onnellinen siis samoista asioista vai Sinulle tapahtuneista asioista ei osaa olla onnellinen?
Oon onnellinen kaikesta mitä hälle tapahtuu. Mutta jos mulle tapahtuu ees pientä, on kommentti vaisu, tai kommenttia ei edes tule, se ohitetaan.

ll
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Oon onnellinen kaikesta mitä hälle tapahtuu. Mutta jos mulle tapahtuu ees pientä, on kommentti vaisu, tai kommenttia ei edes tule, se ohitetaan.
Kurja homma :/
Onko teidän elämäntilanteet millaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Tai se ohitetaan omalla Isommalla ja Paremmalla uutisella. Puhutaankohan me samasta kaverista.

Mutta tiiäkkö mitä, oon tullut siihen tulokseen, että joka tapauksessa aina ja ikuisesti se on mulle kateellinen kaikesta siitä mitä mulla on ja mitä sillä ei. Mitä oon saavuttanut ja mitä se ei. Ja oon ihan sen kiusalla päättänyt jatkaa samalla linjalla, eli olen se hyvä kuuntelija ja hänen asioistaan ilahtuja - hah!

Yhteistyössä