Mitä tuumaisit jos miehesi

• Viestiketjun aloittaja a,p,
  • Ensimmäinen viesti
näinikkään
Kyllä se ekassa avioliitossa harmitti.

Tässä toisessa (ja jo aikanaan siinä ensimmäisessäkin, kunhan opin ymmärtämään miehiä) olen suhtautunut asiaan niin, että kumpikin muistaa syntymäpäivänä itse itseään. Eli mies ei muista mun päiviä enkä minä hänen.

hellsbells
En oikein tiedä. Itse en niin synttäreistäni välitä, mutta mies tekis siitä mielellään kauheen spektaakkelin - leipoo kakun ja kutsuu koko suvun kylään.
Toivoisin ihan vaan onnentoivotusta, ja vaikka mahdollisuutta nukkua pitkään aamulla.. nuo muistamiset riittäs mulle.

Helvetti ois irti. No ei sentäs. Ei haittais mut muistuttelisin kyllä ahkerasti viel edellisenä iltana. Ja ei sillä et mitään lahjoja oottaisin vaan et tulis synttärihalaus ja pusu ja vois vaikka kahvit keittää.

"JJJ"
Eipä se ole sitä koskaan mitenkään noteerannut (=muistanut..), mutta kun olet syntynyt juhannuksena niin siihen on ikään kuin jo tottunut että ihmisillä on silloin aika lailla muuta mielessä ;)

Mutta seuraavalla viikolla yleensä viettää laatuaikaa lasten kanssa että äiti pääsee viettämään laatuaikaa iskän pankkikortin kanssa (toteaa aina, että enpähän pääse mutristelemaan kun lahja oli vääränlainen...) <3

Yhteistyössä