Mitä tuo Jutan dietti ja urheilu auttaa?

  • Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
en ymmärrä
Tämänkin illan jaksossa niin sikalihava kasvoista ja ylävartalosta. Toki hän laihti mutta paljon vielä mattkaa normipainoon. En olisi vielä onnellinen tuosta pudotuksesta, vaikka ihmissmäisemmän näköinen ja kauniimpi jo oli. Liekö jaksanut jatkaa kuuria.
 
cähän
Säälitti kyllä se nainen. Kovasti teki kyllä töitä ja onhan tuo huikea saavutus puolessa vuodessa. Toivottavasti jatkaa samalla linjala. sääli, että tuon ikäisellä jo 2-tyypin diabetes =(
 
No se auttoi saamaan nelisenkymmentä kiloa painoa pois. Ei siis ihan humpuukia.

Kyllä mä olisin onnellinen, jos olisin tuo nainen. Olen itsekin ylipainoinen ja tämän vuoden puolella jo jokusen kilon hoikistuneena olen kyllä onnellinen menetetyistä kiloistani. Tuntuisi melko typerältä olla onnellinen vasta sitten, kun KAIKKI ylimääräiset kilot on poissa. Hassu ajatuskin, ettei voisi olla onnellinen jo tässä matkalla.
 
"vieras."
Yksi tämän palstan idiooteimpia aloituksia. Haloo yli 40 kg pois, terveempi olo fyysisesti, psyykkisesti ja ulkonäkö parantui. Elämänlaatu parani kerralla ja puolisokin laihtui samalla.
 
en ymmärrä
No se auttoi saamaan nelisenkymmentä kiloa painoa pois. Ei siis ihan humpuukia.

Kyllä mä olisin onnellinen, jos olisin tuo nainen. Olen itsekin ylipainoinen ja tämän vuoden puolella jo jokusen kilon hoikistuneena olen kyllä onnellinen menetetyistä kiloistani. Tuntuisi melko typerältä olla onnellinen vasta sitten, kun KAIKKI ylimääräiset kilot on poissa. Hassu ajatuskin, ettei voisi olla onnellinen jo tässä matkalla.
Tottahan tuo ja onnellinen saa olla menetetyistä kiloistaan. Toivottavasti heillä jatkuu sama suunta.
Olisi mukava joskus nähdä vuosien päästä, kuinka on käynyt. Kilot tulleet, laihtunugt lisää.
 
en ymmärrä
[QUOTE="vieras.";29497091]Yksi tämän palstan idiooteimpia aloituksia. Haloo yli 40 kg pois, terveempi olo fyysisesti, psyykkisesti ja ulkonäkö parantui. Elämänlaatu parani kerralla ja puolisokin laihtui samalla.[/QUOTE]

Sulla idiootein vastaus. Olet varmaankin paljon ylipainen.
 
"vieras."
Kas kun läskistä ei voi määrätä mistä se lähtee. Hurjan hienosti sai tää nainen painoa pois. Aika hassusti oli kyllä mittasuhteet jo alusta, eli paino näytti olevan yläpäässä. Yleensä noin leveitä kasvoja näkee vain jos käyttää kortisonia? - upeasti kuitenkin veti alusta loppuun ja mahtava lopputulos :)
 
.....
[QUOTE="vieras.";29497091]Yksi tämän palstan idiooteimpia aloituksia. Haloo yli 40 kg pois, terveempi olo fyysisesti, psyykkisesti ja ulkonäkö parantui. Elämänlaatu parani kerralla ja puolisokin laihtui samalla.[/QUOTE]

Niinpä, ja aikaahan pudotukselle ohjelmassa on puoli vuotta, ei siinä ajassa 150-kiloinen laihdu millään järkevällä dieetillä normaalipainoiseksi. 40 kiloa oli jo aivan mahtava saavutus, siitä on hyvä jatkaa.
 
äpqq
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;29497104:
Olet varmaankin paljon ylipainen.
Paineita näyttää ainakin sinulla olevan. Terveydellisesti se on ainakin yhtä vaarallista kuin paino. Hirveä ohjelma ku se saa aikaa tuollaisia terveyshaittoja.
 
"henni"
Kannattaa kokeilla mitä jutan dietti ja liikunta auttaa. Pelkät nettivalmennuksetkin oikeesti raakaa työtä. Mutta se tulos on jotain uskomattoman hyvää.
Tän päivän jaksossa se saavutettu tuloshan oli aivan hiukee!!! Toiset pääsee tuohon tulokseen leikkauksen avulla. Noin suurella ylipainolla omatoiminen laihduttaminen voi olla jopa mahdotonta kehon ollessa nii sekaisin.

Sitä voi jokainen kokeilla juhannukseen mennessä tiputtaa 40kiloo. Ei onnistuis multa! (Ei toki ole niin paljoa mistä tiputtaakaan, mut kuiteski)
 
ei tarvi hermoilla
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;29497152:
Nyt kolahti ja kovaa ja siitä kovat naurut, sulle ylipainoiselle läskille. Onhan noita omiaan kiva puolustella. Hieno saavutus kun ensin lihottaa itsensä ja sitten yrittää hurjalla ohjelmalla päästä normipainoon, joka harvoin onnistuu.
BMI 22, ihan tyytyväinen oon omaan kroppaani. ;) Naurattaa vaan kun kirjoitustaidottomat ihmiset kykenee näkemään vain toisissa niitä vajavaisuuksia :D
 
En ole kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta tuosta Katjasta olen nähnyt kuvia ja tässä ketjussa tulikin lähtöpaino esille. Ei se ohjelman tarkoitus varmaankaan ole pudottaa normaalipainoon puolessa vuodessa vaan painoa pudotetaan sen verran kuin siinä ajassa ehtii ja sitten sitä jatketaan omaan tahtiin ohjelman jälkeen. Onhan tuo hieno saavutus pudottaa 40kg puolessa vuodessa! Se on kuitenkin aika lyhyt aika noin isolle painonpudotukselle.

En nyt kyllä oikein ymmärrä ap:n ajatuksia tämän asian suhteen.
 
ajatuksena
En ole kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta tuosta Katjasta olen nähnyt kuvia ja tässä ketjussa tulikin lähtöpaino esille. Ei se ohjelman tarkoitus varmaankaan ole pudottaa normaalipainoon puolessa vuodessa vaan painoa pudotetaan sen verran kuin siinä ajassa ehtii ja sitten sitä jatketaan omaan tahtiin ohjelman jälkeen. Onhan tuo hieno saavutus pudottaa 40kg puolessa vuodessa! Se on kuitenkin aika lyhyt aika noin isolle painonpudotukselle.

En nyt kyllä oikein ymmärrä ap:n ajatuksia tämän asian suhteen.
oli vittuilla lihaville ihmisille, ei mitään muuta?
 

Yhteistyössä