Hei. Olen kahden pienen lapsen äiti, naimisissa ja yhteis eloa on takana kymmenen vuotta. Ja patti tilanne päällä. Avioliittomme menee nyt ihan mönkään tai ainakin minä olen sitä mieltä, mies ilmeisesti kuvittelee toisin. Riitelemme melko usein. Mieheni on todella, todella mustasukkainen ja se ahdistaa minua ihan kauheesti. Vuosi vuodelta se on vain pahentunut, mistä johtuen olen saanut kokea väkivaltaa. Se on aika kausittaista eli menee puolivuotta..vuosikin ennnen kuin se on taas tapahtunut. N. vuosi sitten kävi taas niin ja halusin eroa, mieheni ei siihen koskaan ole suostunut, puhuu ja puhuu minut aina takaisin..(tai siis eroa ei ole edes kunnolla kerennyt tulla) no annoin taas mahdollisuuden parantaa tapansa, heikko kun olen :ashamed: Mieheni todella tiedosti vikansa ja puhuikin siitä ulkopuolisen ihmisen kanssa, että mikä saa sen tekemään minulle näin. Se tietysti on edistystä, mutta minusta vaan tuntuu että olen täällä vain lasten takia. Jotenkaan en enää edes tietä mitä tunnen miestäni kohtaan. En ainakaan rakasta niin kuin ennen. Mieheni ei halua erota, on tehnyt kaikkensa et meillä olisi hyvä olla, mutta kaikki paha vaan kummittelee mielessäni, en saa niitä pois sieltä vaikka kuinka yritän. Toisaalta taas yksin jääminen pelottaa ja toisaalta tämä yhdessä olo..ihan oikeesti en tiedä mitä tulisi tehdä. Lapsilta en haluais viedä ehjää kotia, koska hän on kuitenkin hyvä isä ja ikinä ei ole lasten nähden minulle mitään tehnyt..humalassa vain...miksi tämän elämän pitää aina olla näin hankalaa :ashamed:
huh jopas helpotti, tämä purkaus
huh jopas helpotti, tämä purkaus