Mitä tuli siitä luokkasi tytöstä, joka laski kaiken ulkonäkönsä varaan?

• Viestiketjun aloittaja millainen on nykyään muuten?
  • Ensimmäinen viesti
"miiu"
Mitä tarkoittaa "laski kaiken ulkonäkönsä varaan"? Voisitko vähän täsmentää. Ai että räpsytteli ripsiä opettajalle saadakseen paremman arvosanan, kun ei jaksanut koskaan lukea kokeisiin?

Keittiönoita
En tiedä, millainen on nykyään, kun ei olla tavattu vuosiin. Mutta opiskeli oikeustieteellisessä, meni naimisiin ja hankki kaksi lasta. Jossain käsittääkseni ihan menestyvässä lakitoimistossa osakkaana.

Keittiönoita
[QUOTE="miiu";24109179]Mitä tarkoittaa "laski kaiken ulkonäkönsä varaan"? Voisitko vähän täsmentää. Ai että räpsytteli ripsiä opettajalle saadakseen paremman arvosanan, kun ei jaksanut koskaan lukea kokeisiin?[/QUOTE]
Hyvä kysymys :D Itse ajattelin tarkoittavan sellaista, jolle teini-iässä omalla ulkonäöllä oli erittäin suuri merkitys ja joka kaikin tavoin halusi korostaa ulkonäköään.

Vuosi sitten törmäsin häneen ihan vahingossa. Oli töissä Tarjoustalon kassalla ja oli kyllä hyvin erinäköinen kuin ennen. Veikkaan, että kiloja oli tullut noin 40 lisää.

Tämä tyttö oli aikoinaan joka pojan unelma ja siis munkin mielestäni todella nätti. En ollut tunnistaa häntä, sillä hän oli nykyään hyvin erinäköinen. Ennen aina niin laitettu ja viimisen päälle nätti, nyt hänen olemuksestaan huokui väsymys ja tylsistyminen, eikä se ylipainokaan ollut hänelle eduksi.

"vieras"
Kaikki yläasteen suosituimmat ja ulkonäkökeskeisimmät tulivat teini-yyhoiksi 16-19 vuotiaina ilman ammattia. Kaikki olleet kihloissa lukuisten eri miesten kanssa ja toiset hankkineet jonkun kanssa vielä toisen lapsen. White trashia siis...

"vieras"
Vuosi sitten törmäsin häneen ihan vahingossa. Oli töissä Tarjoustalon kassalla ja oli kyllä hyvin erinäköinen kuin ennen. Veikkaan, että kiloja oli tullut noin 40 lisää.

Tämä tyttö oli aikoinaan joka pojan unelma ja siis munkin mielestäni todella nätti. En ollut tunnistaa häntä, sillä hän oli nykyään hyvin erinäköinen. Ennen aina niin laitettu ja viimisen päälle nätti, nyt hänen olemuksestaan huokui väsymys ja tylsistyminen, eikä se ylipainokaan ollut hänelle eduksi.
Ja tästähän sinä tykkäsit.

"vieras"
Minun luokalla ei ollut oikeesti ketään tosi kaunista. Kaikki oli enemmän tai vähemmän pallinaamoja:Dja kaikki tiedosti, ettei olleet mitään kaunottaria, vaan ihan tavallisia tyttöjä. Duunareita tais kaikista tulla.

kai hänellä ihan hyvin menee
Meillä ei varsinaisesti ollut sellaista TODELLA kaunista, joka ulkonäkönsä varaan laski, mutta se, joka piti itseään muita parempana tuli raskaaksi 14-vuotiaana ja piti lapsensa. Viimeksi kun kuulin, niin oli edelleen yh ja opiskeli silloin rakennekynsien tekijäksi. Aikaisemmin on opiskellut suurtalouskokiksi. En tiedä seurusteleeko nykyään vai ei.

alastulo harmaana
Mä en edes muista tollasia ihmisiä yläasteelta. Tai muutaman joo, mut he ei oikeesti ollu nii hirveen kauniita, mun mielestä.. Sellasia pissiksiä ei mun kanssa ollu samalla yläasteella et olis silmiin pistäny.. mut mä oonki melkein maalta :D

"Marjuli"
Mä oon kerran eronnut, uusissa naimisissa, yhteensä neljä lasta, hoitoalalla, olen yhä kaunis ja hoikka joskaan ne asiat eivät merkitse enää niinkuin teininä, olen onnellinen.

"vieras"
No, itse lienin sellainen, joka keskittyi ulkonäköön paljon. Mitä on käynyt?

Tapasin unelmien mieheni 17-vuotiaana. Pääsin opiskelemaan unelma-ammattiini ja nyt lähden vielä yliopistoon erikoistumaan. :) Ja ulkonäöstä vielä, olen hoikka ja tukkani edelleen paksu ja pitkä ja hoidan ulkonäköäni ja terveyttäni paljon.

[QUOTE="vieras";24109298]Ja tästähän sinä tykkäsit.[/QUOTE]

Miksi mä olisin siitä tykännyt?

Ei mulla ole ollut patoutumia tätä nättiä tyttöä kohtaan siksi että hän oli nätti. Kyllä mä itsekin olin nuorempana ihan nätti, enkä ole enää samoissa mitoissa, kun yläasteella. Enkä mäkään ole ollut iana huippuduunissa.

Mä kieltämättä kyllä hätkähdin. Mutta ihan puhtaasti yllättyneisyydestä. Ja sitten tuli vähän surullinen fiilis. Ei ole kivaa katsella vanhaa tuttua, joka on ihan väsyneen oloinen ja näköinen. Kyllä mä toivoisin hyvää ja mukavaa elämää iahn kaikille.

"vieras"
[QUOTE="jaiks";24109287]nii varmaan... :)[/QUOTE]

Sattuu ihan oikeasti olemaan. En pidä fysiikan tohtoriksi väittelemistä ja siinä tähtitieteeseen erikoistumista mitenkään maailman kummallisimpana asiana. Suomessakin voi opiskella tähtitiedettä neljässä yliopistossa.

Yhteistyössä