mitä touhuilette

• Viestiketjun aloittaja bigglet
  • Ensimmäinen viesti
bigglet
vähän reilun yksi vuotiaan kanssa päivisin? kun minusta tuo minun pikkumies vaikuttaa pitkästyneeltä, ja ois kiva saada vähän tietoa,miten muilla on.. mie kyllä koitan touhuta mahollisimman paljon pojan kans ja otan sen mukaan kotitöihin,mutta silti tuntuu,että se kaipais jotain lisää... pikkukakkonen syntyy helmikuussa kun poika on 1v6kk ja toivonki,että se sais siitä sitten uutta virikettä elämään. niin ja ajattelin että tammikuussa voitas alkaa joku kerho,että sais poika leikkiä toisten lasten kans,mutta...mitä mie sille nyt kehittäisin,kun ei naapureissakaan ole pieniä lapsia? :( :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 12:47 bigglet kirjoitti:
vähän reilun yksi vuotiaan kanssa päivisin? kun minusta tuo minun pikkumies vaikuttaa pitkästyneeltä, ja ois kiva saada vähän tietoa,miten muilla on.. mie kyllä koitan touhuta mahollisimman paljon pojan kans ja otan sen mukaan kotitöihin,mutta silti tuntuu,että se kaipais jotain lisää... pikkukakkonen syntyy helmikuussa kun poika on 1v6kk ja toivonki,että se sais siitä sitten uutta virikettä elämään. niin ja ajattelin että tammikuussa voitas alkaa joku kerho,että sais poika leikkiä toisten lasten kans,mutta...mitä mie sille nyt kehittäisin,kun ei naapureissakaan ole pieniä lapsia? :( :heart:
Pikkumies vaikuttaa SINUSTA pitkästyneeltä ja sinä tietysti tarkkailet haukan lailla lapsen ilmeitä, että onko se nyt pitkästynyt, voi voi, mitä minä sen kanssa tekisin! Että on vaikeaa...

Mäkin luulin jossain vaiheessa että meidän poika (nyt 1vee ja 1kk) oli turhautunut.Se sit jossain vaiheessa tajus itte etten minä ole koko ajan viihdyttämässä ja rupesi itse kehittämään uusia leikkejä.Elä huoli, kyllä se siitä piristyy. ;) Nykyään poika tykkää leikkiä yksin, mutta myös leikki toistenki kanssa.Jos hän huomaa etten kerkiä esim.ruoanlaiton ohessa häntä viihdyttämään, hän kyllä osaa leikkiä yksinäänkin sen ajan.Ei mitää hätää.. :xmas:

Yhteistyössä