A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Siis palkanhan saa sen paikan mukaan, ei sen mukaan mikä koulutus on.. Lastenohjaajallahan on paljon laajempi koulutus lapsiin ja perheisiin kun lähihoitajilla, mutta lastenhoitajan palkan saat tietenkin. Eli tes:in mukaan, en tiedä mikä se on.
Seurakunnalla lastenohjaajan työssä on minimipalkka nykyään jotain 1550 e:n pintaan..[/quote
Sitten minulla oli väärää tietoa, hyvä niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Siis palkanhan saa sen paikan mukaan, ei sen mukaan mikä koulutus on.. Lastenohjaajallahan on paljon laajempi koulutus lapsiin ja perheisiin kun lähihoitajilla, mutta lastenhoitajan palkan saat tietenkin. Eli tes:in mukaan, en tiedä mikä se on.
Seurakunnalla lastenohjaajan työssä on minimipalkka nykyään jotain 1550 e:n pintaan..[/quote
Mitä sulle on sitten väitetty? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Siis palkanhan saa sen paikan mukaan, ei sen mukaan mikä koulutus on.. Lastenohjaajallahan on paljon laajempi koulutus lapsiin ja perheisiin kun lähihoitajilla, mutta lastenhoitajan palkan saat tietenkin. Eli tes:in mukaan, en tiedä mikä se on.
Luin suomi24:stä että lähihoitajana päiväkodista saa parempaa palkkaa kuin lastenohjaajana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Siis palkanhan saa sen paikan mukaan, ei sen mukaan mikä koulutus on.. Lastenohjaajallahan on paljon laajempi koulutus lapsiin ja perheisiin kun lähihoitajilla, mutta lastenhoitajan palkan saat tietenkin. Eli tes:in mukaan, en tiedä mikä se on.
Luin suomi24:stä että lähihoitajana päiväkodista saa parempaa palkkaa kuin lastenohjaajana![]()
Höpö höpö, meidän kunnassa ainakin osataan arvostaa lastenohjaajia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Siis palkanhan saa sen paikan mukaan, ei sen mukaan mikä koulutus on.. Lastenohjaajallahan on paljon laajempi koulutus lapsiin ja perheisiin kun lähihoitajilla, mutta lastenhoitajan palkan saat tietenkin. Eli tes:in mukaan, en tiedä mikä se on.
Hyvä hyväTulee sitten teidän kylään töihin, kunhan ensin selvittää missä kunnassa asut
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Siis palkanhan saa sen paikan mukaan, ei sen mukaan mikä koulutus on.. Lastenohjaajallahan on paljon laajempi koulutus lapsiin ja perheisiin kun lähihoitajilla, mutta lastenhoitajan palkan saat tietenkin. Eli tes:in mukaan, en tiedä mikä se on.
Hyvä hyväTulee sitten teidän kylään töihin, kunhan ensin selvittää missä kunnassa asut
![]()
![]()
No mä oon vielä pph, kun omat on pieniä, mutta päivähoidon johtaja sanoi mulle haastattelussa, että lastenohjaajat on erittäin päteviä ja ottavat kyllä heti jos lastenohjaaja tulee työtä hakemaan (siis nykyisen tutkinnon suorittanut, ei mikään kurssimuotoinen)..
Mistäs oot valmistunu?
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Mä teen lastenohjaana töitä päiväkodissa ja brutto on reilu 1700e, enemmän ois ikälisillä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Valitettavasti ei vieläkään kaikissa kunnissa osata arvostaa lastenohjaajaa kunnolla. Itse olen vienyt tutkintojen kaikki paperit täällä (ja tiedän tuon toisenkin niin tehneen) kunnalle luettavaksi.
Mutta hyvä, jos seurakunnalla tuo lähtöpalkka on noussut niin paljon. Työ on kuitenkin aika vaativaa, varsinkin pienissä seurakunnissa. Itsekin tekisin töitä yksin pienessä seurakunnassa, jos siis olisin töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Valitettavasti ei vieläkään kaikissa kunnissa osata arvostaa lastenohjaajaa kunnolla. Itse olen vienyt tutkintojen kaikki paperit täällä (ja tiedän tuon toisenkin niin tehneen) kunnalle luettavaksi.
Mutta hyvä, jos seurakunnalla tuo lähtöpalkka on noussut niin paljon. Työ on kuitenkin aika vaativaa, varsinkin pienissä seurakunnissa. Itsekin tekisin töitä yksin pienessä seurakunnassa, jos siis olisin töissä.