vierailija
Katso kohta yle keskussairaalajuttu.elämä muutenkin liian totista. joten katson vastapainoksi hömppää
Katso kohta yle keskussairaalajuttu.elämä muutenkin liian totista. joten katson vastapainoksi hömppää
mun mielestä oli ensimmäistä kertaaNiin oli! Oliko pellavan liotus ekaa kertaa?
Maajussista tulee mieleen härkäpapu: siitä maa saa ilmaista typpeäItse seuraan la promesa, syke, salkkarit, maajussille morsian, selviytyjat, master singer ym. eli kaikkea hömppää
Olen samoilla linjoilla median kuluttamisen suhteen. Tällä viikolla en enää ole katsonut iltamyöhään Yoitubesta amerikkalaista saippuasarjaa. Oloni on paljon selkeämpi ja parempi. Aloin käydä tänä syksynä vieraan kielen keskusteluryhmässä, jossa puheenaiheemme ovat fiksuja ja sanasto sellaista, jota oikeasti tarvitsen. Vuosikymmeniä jatkuneen tv-sarjan useimmin toistuva sana oli loppumetreillä psyko. Myrkyttäjä vihdoin viikkokausien vatvomisen jälkeen paljastui, ja joutui telkien taakse. Paljon aikaani vapautui sarjan spoilereiden, nettisivun ja blogin lukemiselta. Viihdyttävää oli, mutta aikansa kutakin.Mielenkiintoista lukea kuinka paljon ihmiset kuluttavat aikaansa katsomalla tvtä tai viettävät aikaansa somessa. Katson ehkä yhdet uutiset illassa ja näin aamiaisella luen lävitse mistä ihmiset kirjoittavat. Elämässä on niin paljon tekemistä että aika tuntuu muutenkin loppuvan kesken.
elämä muutenkin liian totista. joten katson vastapainoksi hömppää
Niin oli! Oliko pellavan liotus ekaa kertaa?
Tänään 15.00Katopa eilinen Talot huokuva historiaa. Ne ovat sentään totta
En enää halua koukuttua uusin tv-sarjoihin. Olen aina ollut kiinnostunut taloista.Tänään 15.00
Ei tuo ole jatkosarja vaan historiaaEn enää halua koukuttua uusin tv-sarjoihin. Olen aina ollut kiinnostunut taloista.
Yle Areena Belgravia. Niillä kulmilla olen kävellyt viime vuosina. Katsoin molemmat kaudet. Ihana sarja, ja onnelliset loput molemmilla kausilla.
Juu. On muuten kuitupellavan siemenet erikseen nykyäänmun mielestä oli ensimmäistä kertaa