Mitä tekisitte? huuto.netistä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Erään myymäni tavaran huutoaika loppui eilen. Ostajia sille olisi ollut useita.
Illalla korkeimman huudon tehneeltä tuli s-postia että hän maksaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään kahden viikon kuluttua.

Ketuttaa, itse en ainakaan kehtaisi huutaa mitään jos ei ole rahaa millä maksaa! Pistänkö ostajalle negan ja laitan tuotteen uudelleen myyntiin?
Vai miten te toimisitte tällaisessa tilanteessa?

vieras
Nielisin kiukkuni ja odottelisin sen kaksi viikkoa. Seuraavaan ilmoitukseen sitten lisäisin että maksu viimeistään kolmen päivän päästä huudon loppumisesta tai tuote lähtee uudelleen kaupattavaksi.

ap vieras
Tekisi mieli laittaa kiukkuinen s-posti ostajalle ja todellaki laittaa uudelleen myyntiin koko tuote.. Mutta ostaja kirjoitti viestissä että hän on köyhä opiskelija ja kyseessä on eräs koulukirja..
En oikein tiedä, että mitä tekisin.. Nega tai vähintäänkin neutraali palaute ainakin lähtee

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:
Tekisi mieli laittaa kiukkuinen s-posti ostajalle ja todellaki laittaa uudelleen myyntiin koko tuote.. Mutta ostaja kirjoitti viestissä että hän on köyhä opiskelija ja kyseessä on eräs koulukirja..
En oikein tiedä, että mitä tekisin.. Nega tai vähintäänkin neutraali palaute ainakin lähtee
Kuulosta akyllä, että et tuu rahoja saamaan ees 2vko päästä

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nielisin kiukkuni ja odottelisin sen kaksi viikkoa. Seuraavaan ilmoitukseen sitten lisäisin että maksu viimeistään kolmen päivän päästä huudon loppumisesta tai tuote lähtee uudelleen kaupattavaksi.
Näin minäkin. Seuraavalla kerralla muistat laittaa aikarajan jos et voi varrota maksua

Voi sua
kerrohan ap nimimerkkisi niin varmistan etten sulta koskaan huuda, taidat olla itsekin peraukinen kun kitiset noin kovasti rahan perään, mene töihin niin huutiksesta ei elantoa tartte tienata. Musta on ihan naurettava laittaa jotain negaa tollaisesta jos et itse oel tiedoissasi ilmoittanut että tarttee maksaa vaikka 4 päivän sisällä sulkeutumisesta... (päänhakkaushymiö)

minski
Itse laittaisin ostajalle viestiä, että mielestäni 2 viikkoa on liian pitkä aika odottaa. Kysyisit nätisti, etteikö hän voisi keneltäkään lainata rahaa, että saisitte tämän päätökseen.
2 viikkoa on aivan liian pitkä aika. Itse yritän maksaa heti samana päivänä ja eikös se ole tarkoituskin...

Niin ja jos se ei pysty maksamaan sitä muutaman päivän sisään niin kerro että laitat tuotteen uudelleen myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja IsadoraRegina:
Kyllä mä ainakin odottelisin. Laita tietoihisi jokin tietty takaraja koska täytyy huuto olla maksettuna niin näin ei enää satu tai voit hyvällä syyllä antaa negan.
mie tekisin juuri näin. ja vain sen takia oottaisin että on kyseessä opiskelija.

ja eikös se huuto.netin tarkotus olekin se, että huudetaan kun on rahaa??? en mie ainakaan lähe huutelemaan mitään jos ei miulla oo rahaa sitä maksaa heti. niinhän sitä livehuutokaupassaki tehään että se tuote minkä huutaa on maksettava siinä tilaisuudessa, ei niille mitään maksuaikoja saa. se on sitten eriasia että kuinka kauan menee pankkien välisessä tilisiirrossa.

Yhteistyössä