Mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:
Mä soittaisin hänelle saman tien, tai jos vain voisin, niin menisin käymään ja sitten mentäisiin päivystykseen hakemaan apua hänelle.
Näin minäkin toimisin. Toivottavasti ei tule koskaan eteen tällainen tilanne... :/
 
jenna
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:
Mä soittaisin hänelle saman tien, tai jos vain voisin, niin menisin käymään ja sitten mentäisiin päivystykseen hakemaan apua hänelle.
Samaa mielta.Usein itsemurhan tekevat nimenomaan kertovat siita jollekin ensin. Voimia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:
Mä soittaisin hänelle saman tien, tai jos vain voisin, niin menisin käymään ja sitten mentäisiin päivystykseen hakemaan apua hänelle.
Näin minäkin toimisin. Toivottavasti ei tule koskaan eteen tällainen tilanne... :/
Mä oon kerran joutunu näin tekemään, ystävä sai avun ja kiitti jälkeenpäin.
 
vieras
sä voit myös soittaa hätäkeskukseen ja sieltä soittaa joku ammatti-ihminen kaverillesi. jos et halua itse soittaa tai epäilet, ettei ystäväsi vastaa sulle. tässä toki se riski,että kaverisi suuttuu kun olet kertonut ulkopuoliselle mutta yleensä juuri ulkopuolinen saa hetkeksi pysähtymään juuri ulkopuolisuuden vuoksi. kokemusta 2 kertaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja itkettää:
Viestit on lähettänyt jo eilen puhelimeen, mutta kun mulla oli puhelin kiinni niin en saanut niitä kuin tänään.

no miksiköhän et ihan aluksi soittaisi ja tarkistaisi onko jo tehnyt jotain itselleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se sitä tee kuiteskaa..jos oikeesti olis tekemäs niin ei se sitä ilmottasi! huomion kerjäämistä..
Ja jos se ei sitä huomiota saa...?

Anna sitä huomiota. Se on kuitenkin jonkinsortin hätähuuto, jos ei ihan suoranainen avunpyyntö.

- Kez.
 

Yhteistyössä