Keittiönoita
Olen tehnyt päivän kotoa käsin töitä. Koko päivän on työt sujuneet kuin leikiten, olen saanut ratkottua ongelmakohtia nopeammin ja tehokkaammin kuin pitkään aikaan. Minkä seurauksena tietysti työmotivaatio on huipussaan. Mulla olisi vielä ratkaistavana yksi ongelma ja sain kuningasajatuksen siihen. Se on ongelma, jota ollaan pohdittu kollegan kanssa jo parisen viikkoa. Joten päätin, että nyt kun mulla se idea on, teen vielä sen homman ja sitten lopettelen tältä illalta.
Murphyn laki, että mun yhteys toimiston palvelimella sijaitsevaan tietokantaan katkesi. Verkkoyhteys toimistolle toimii, mutta se palvelin ei vastaa. Palvelimen buuttaaminen auttaisi, mutta.... toimistolla ei ole tänään ollut ketään eikä kukaan kollegoista asu sen lähempänä kuin minäkään. Toimistolla käymiseen mulla menee edestakaiseen matkaan (bussilla ja junalla ) aikaa noin 1,5 tuntia. Jos mä menen, saan ehkä ratkaistua sen ongelman tänään. Jos mä en mene, maanantaina luultavasti mietin pääni puhki, mikä se mun kuningasajatukseni oli.
Eli lähteäkö vai eikö lähteä? :/
Murphyn laki, että mun yhteys toimiston palvelimella sijaitsevaan tietokantaan katkesi. Verkkoyhteys toimistolle toimii, mutta se palvelin ei vastaa. Palvelimen buuttaaminen auttaisi, mutta.... toimistolla ei ole tänään ollut ketään eikä kukaan kollegoista asu sen lähempänä kuin minäkään. Toimistolla käymiseen mulla menee edestakaiseen matkaan (bussilla ja junalla ) aikaa noin 1,5 tuntia. Jos mä menen, saan ehkä ratkaistua sen ongelman tänään. Jos mä en mene, maanantaina luultavasti mietin pääni puhki, mikä se mun kuningasajatukseni oli.
Eli lähteäkö vai eikö lähteä? :/