Mitä tekisit, jos sinulla olisi tällaiset rinnat (kuva)?

• Viestiketjun aloittaja "justiina"
  • Ensimmäinen viesti
"justiina"
Kahden lapsen imetyksen jälkeen rintani ovat tällaiset:
Miehelle ei enää kelpaa. Mitä tekisit jos olisit minä? Tekisit rintojen kohotuksen, heivaisit miehesi vai antaisit olla?

Poistin kuvan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Hanna"
Mulla melkein samanlaiset, mun nännit vaan osoittaa alaspäin. Enkä ole ajatellut omiani korjauttaa. Välillä toki käy mielessä että terhakat tisut olis kivat, mutta sitten kun ajattelee leikkaukseen liittyviä riskejä, niin ajatus jää siihen.
Olisi kamalaa vammautua/kuolla rintojen ja oman turhamaisuuden takia.
Tahdon myös opettaa tyttärelleni, että jokainen on hyvä juuri sellaisena kuin on =)

Sulla on mielestäni kivat rinnat. Anna niiden olla tuollaiset :)
Mies sitten taas on ääliö!

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas ja Wolt
"justiina"
Kiitos kommenteista. Kävin jo plastiikkakirurgin konsultaatiossa ja leikkaus on siis oikeasti harkinnassa. Mieheni mielestä minulla on riipparinnat. Häpeilen itseäni ja rinnoista on tullut minulle arka aihe. Liiveillä olen saanut nuo näyttämään ihan hyviltä, koska liivit toki kohottavat niitä. Olen lähemmäs 40, joten miksi minulla edes pitäisi olla teinitissit?

Peyote
[QUOTE="justiina";29955153]Kiitos kommenteista. Kävin jo plastiikkakirurgin konsultaatiossa ja leikkaus on siis oikeasti harkinnassa. Mieheni mielestä minulla on riipparinnat. Häpeilen itseäni ja rinnoista on tullut minulle arka aihe. Liiveillä olen saanut nuo näyttämään ihan hyviltä, koska liivit toki kohottavat niitä. Olen lähemmäs 40, joten miksi minulla edes pitäisi olla teinitissit?[/QUOTE]

Älä viitti. Noihan on oikeesti hyvän näköiset. Ei mitkään lerput. Tuollaiselta normaalit rinnat näyttää. Ja monenaiselta voi näyttää normaalit rinnat.

Tässä aamukahvin lomassa luin juttua niin piti näyttää tuota kuvaa omalle miehelle ja vastaus oli heti ettei noissa ole mitään vikaa. Todella kauniit. Ei kuitenkaan 40-vuotiaalla voi olla 20-v rinnat. Itse en tekisi noille mitään.

"vihreä"
Tänä aamuna juuri mietin kuinka pitäisi olla mainoskampanja "tältä normaali nainen näyttää". Ei mitään teini ihanteita vaan normaaleja naisia. Monelta mieheltä tuntuu olevan kateissa sellainen normaalin naisen malli. Ei me olla mitään elokuvissa näkyviä laiheliineja laitettuine tisseineen.

"woman"
Siis oikeesti, herää nainen!! Kyllä on miehelläs pienet ongelmat, jos ei tollaiset normaalit naisen rinnat kelpaa. Mulla melkein samanlaiset, 34v olen ja kaks lasta imettänyt. Nykyiselle miehelleni kelpaa todella hyvin ja liiveillä saa nostettua, jos tarvis. Mun rintojen päätarkoitus ei ainaskaan ole miehen miellyttäminen; pääasia, että olen itse niihin "tyytyväinen".

Silarit saattaa estää esim. rintasyövän löytymisen, joka oli mulle ihan uus tieto. Muutenkaan en kyllä mitään vierasesineitä kroppaani laittais, varsinkaan vaan miehen mieliksi. Nää mun pienet on niin paljon paremmat urheillessakin, ku jotku hillittömät pallot :)

justina
Älä viitti. Noihan on oikeesti hyvän näköiset. Ei mitkään lerput. Tuollaiselta normaalit rinnat näyttää. Ja monenaiselta voi näyttää normaalit rinnat.
Plastiikkakirurgin konsultaation jälkeen hankala olla leikkuuttamatta. Nosteli niitä ja näytti missä nännin pitäisi olla (paaaaaljon ylempänä). Rinnan alla liikaa nahkaa ja sekin poistettava. Tulisi sellainen ankkurin näköinen arpi, kun nänniä siirretään + edestä ja alta viilletään nahkaa pois. Olen itse ollut rintoihin tyytyväinen, koska liiveillä ne on ihan näyttävät (80D-75E). Mies sanoo rakastavansa minua riipparinnoista huolimatta, mutta arvatkaa vaan ahdistaako, kun sanoo ettei muuta mielipiteitään. Ei näe niissä sitä kauneutta, mitä moni muu näkisi. Ei voi edes katsoa päin, kun pesen suihkussa alasti esikoista alaspäin kumarrellen... tissit kuulemma roikkuvat niin pahasti siinä asennossa. Seksin aikana en voi tulla päälle jne.

vieras..
Plastiikkakirurgin konsultaation jälkeen hankala olla leikkuuttamatta. Nosteli niitä ja näytti missä nännin pitäisi olla (paaaaaljon ylempänä). Rinnan alla liikaa nahkaa ja sekin poistettava. Tulisi sellainen ankkurin näköinen arpi, kun nänniä siirretään + edestä ja alta viilletään nahkaa pois. Olen itse ollut rintoihin tyytyväinen, koska liiveillä ne on ihan näyttävät (80D-75E). Mies sanoo rakastavansa minua riipparinnoista huolimatta, mutta arvatkaa vaan ahdistaako, kun sanoo ettei muuta mielipiteitään. Ei näe niissä sitä kauneutta, mitä moni muu näkisi. Ei voi edes katsoa päin, kun pesen suihkussa alasti esikoista alaspäin kumarrellen... tissit kuulemma roikkuvat niin pahasti siinä asennossa. Seksin aikana en voi tulla päälle jne.
Siis oikeasti??? Ihme äijä..

"Hanna"
Oletko oikeasti valmis kärsimään sen kaiken kivun ja epämukavuuden mitä leikkaus tuo tullessaan ihan vain miellyttääksesi miestä?

Mulle tuli ihan oikeasti todella paha mieli sun puolesta. Sun mies ei arvosta sua riittävästi ja juuri tuollaisena hyvänä kuin olet.
Oikeastaan aika sairasta vaatia vaimoaan läpikäymään täysin turhan toimenpiteen vain siksi, että silmää miellyttäisi enemmän.

• Tykkää
Reactions: *hubba*

Yhteistyössä