[QUOTE="tota noin";26353615]Mihin perustat väitteesi vai onko ihan vaan median luomaa illuusiota sinunkin päässäsi?[/QUOTE]
Politiikkaa lähes 20 vuotta aktiivisesti seuranneena ja siinä vahvasti myös mukana olleena.
Jos tarkoitit tuota Soinin rasismia, perustan väitteeni niihin asioihin, mitä Perussuomalaiset ovat möläytelleet pitkin eduskuntatyöskentelyään - neekeriukkoa, sotilasjunttaa, mitäs kaikkea sitä nyt olikaan?
Ehkä Timo Soini henkilökohtaisesti ei ole rasisti, tai ainakaan niin rasistinen, kuin hänen eduskuntaryhmänsä, mutta joka tapauksessa sellaiset linjaukset, joita Perussuomalaisten riveistä lentelee, ei ole sellaisia, jotka nykypolitiikaan ja Suomen etuun katsoen olisivat korrekteja.
Sitten siihen Väyryseen.
Olen erittäin poikkeuksellinen vientialan yrittäjä - olen nimittäin EU-kriitikko.
Olen sitä mieltä, että EU on hyvä asia sellaisena, miksi se on alunperin tarkoitettu - kaupankäynnin ja kommunikaation yhteistyövälineeksi jäsenvaltioidensa välillä. Kaupankäynnin, matkustamisen ja kommunikaation kannalta EU on erittäin hyvä keksintö - ongelmana on kuitenkin omien sääntöjensä rikkominen ja kulttuuriltaan liian erilaisten valtioiden ottaminen mukaan tähän järjestelmään.
Esimerkkinä Kreikka, heillä kulttuuri ja tarkkuus on ihan erilaista, varsinkin talousasioissa, on täysin erilaista, kuin meillä Pohjoismaissa - tästäpä se velkakriisi on saanut alkunsa.
Myös se, että EU rikkoo omia sääntöjään jakamalla tukipaketteja ja muodostamalla vakausmekanismeja, on täysin absurdia ja se on pysäytettävä pikimmiten.
Väyrynen on ehkä enemmänkin kriittinen EU:n suhteen, kun minä, mutta henkilökohtaisesti pidän Väyrystä parempana vaihtoehtona, kuin Soinia - ja kyllä, olen kepulainen.
Se pitää vielä sanoa, että minä EN kannata EU:sta eroamista, vaan sen toiminnan muuttamista alkuperäiseen tarkoitukseen ja vakausmekanismeista ja tukipaketeista luopumista.