Mitä tekisit jos saisit tietää että

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vuieras
Ottaisin asian esille ensin veljen kanssa ja tietysti myös tyttöystävän kanssa. En muuten antaisi periksi jos sanomistani vähäteltäisiin. Lapsihan olisi veljeni lapsi ja läheinen sukulainen.
En missään nimessä katsoisi asiaa läpi sormien.
 
"vieras"
[QUOTE="jaa-a";26096989]Avaisin sanaisen arkkuni, tai sanoisin veljelleni että puuttuu asiaan. Ja aika itsekästä ajatella että "omahan on vahingoittunut lapsi". Ei se nyt noinkaan mene[/QUOTE]

Ai että minä olen jotenkin velvollinen puuttumaan aikuisen omiin päätöksiin vahingoittaa lastaan? Jos on niin saatanan tyhmän akan kanssa alannut lasta tekemään, niin ei ole minun asiani siihen puuttua, eipä veljellänikään ole mitään asiaa tulla minun valintojani arvostelemaan.
 
Mr Big
[QUOTE="vieras";26096955]veljesi tyttöystävä käyttää kannabista raskaana ollessaan?[/QUOTE]

Ilahtuisin vilpittömästi saadessani vihdoinkin tietää, että minulla on veli. Tähän asti olen kuvitellut olevani ainoa lapsi.
 
[QUOTE="vieras";26096970]No eipä se mulle kuulu, omahan on sitten vahingoittunut lapsi. Enpä ole mitään tehnyt tupakoijillekaan...[/QUOTE]
Käsittääkseni tutkimusten mukaan kannabis on sikiölle vähemmän haitallista kuin tupakka, mutta en mä silti ymmärrä ketään joka käyttää mitään päihteitä raskaudsen aikana. Itse en juonut edes kahvia.
 
"jaa-a"
[QUOTE="vieras";26097027]Ai että minä olen jotenkin velvollinen puuttumaan aikuisen omiin päätöksiin vahingoittaa lastaan? Jos on niin saatanan tyhmän akan kanssa alannut lasta tekemään, niin ei ole minun asiani siihen puuttua, eipä veljellänikään ole mitään asiaa tulla minun valintojani arvostelemaan.[/QUOTE]

Mä puuttusin. Sillä ei ole mitään tekemistä velvollisuuden kanssa. Kyllä sisarukset ovat mulle tärkeitä, ja myös heidän lapset. Outo ajattelutapa sulla! Jos sun ukkos hakkais ja pettäis sua, sukulaisesi toteais vaan että oma on mokas, kun noin tyhmän ukon olet valinnut!
 

Yhteistyössä