Mitä tekisit jos saisit koko päivän vapaaksi?:)

Tilanne on tämä etä mies lähti Tallinnaan, isovanhemmat ottavat 11kk pojan hoitoon koko päiväksi (ehkä klo 18 asti). Mitä mä teen?:) Kaikki kaverit on jossain (töissä, ilman rahaa, matkoilla). Eli yksin pitäis olla koko päivän mutt en halu kotona olla.... Mitä sä tekisit, kun mulla pää on ihan tyhjä (siitä on jo vuosi kun on ollut jossain):)
 
sss
Meillä on miehen kanssa melkein vapaa viikonloppu kun esikoinen(3-v) on mummolassa. Vain vauva 3kk on kotona :)
Illalla haettiin makuunista leffa+karkkia.
Kohta lähden vauvan kanssa kirpparille. Mies saa nukkua univelkojaan pois. Iltapäivällä mennään syömään johonkin (vauva mukaan tietty).
Aion myös siivota kunnolla kun apulainen ei ole jaloissa hyörimässä :D

Näitä mä varmaan ihan yksinkin tekisin.
 
Hely
Menisin istumaan johonkin kahvilaan, istuisin vaan ja lueskelisin lehtiä -kaikessa rauhassa. Kotimatkalla kävisin vuokraamassa jonkun kivan elokuvan ja herkkuja ja tekisin olkkariin leffastudion peittoineen kaikkineen. Makoilisin peiton alla törkeästi keskellä kirkasta päivää ja katselisin elokuvaa - ilman keskeytyksiä.
 
vieras
Lukisin rauhassa päivän lehden ja vähän kirjaa. Hakisin Makuunista leffan ja naposteltavaa. Menisin kylpyyn ja tekisin kaikkia kauneushoitoja.

Jos aikaa jää, menisin shoppaileen.
 
hynde
Lähtisin heti aamusta aikaisin kaupungille, kiertelisin kirppareita, kävisin kampaajalla, sitten kahvilaan juomaan suklaakahvia ja joku ihana leivos tai täytetty patonki.. sitten vielä vähän shoppailua, illaksi jotain hyvää kotiin.. ja kotona fiilistelisin ihanien ostosten parissa, söisin hyvin ja vaan nauttisin hiljaisuudesta, rauhasta ja omasta ajasta. En missään nimessä siivoaisi, sitä ehtisin tekemään silloinkin kun "omaa aikaa" ei ole.
 

Yhteistyössä