Mitä tekisit jos miehesi salaisi sulta...

jaa-a
silloin kaatuis mun vene...
meillä on nyt miehen kanssa puhuttu ja puhuttu meidän ongelmia selviksi niin ei tästä näytä olevan ulospääsyä mihinkään suuntaan..
samaa vatvotaan ja yritetään käydä läpi...
 
vieras
Meillä ei voi salata, ollaan sen verran aikuisia molemmat että huolehditaan omista rahoista ja veloista itse, jos haluaa ottaa velkaa 3000 e siitä vaan, ei kuulu mulle, iteppä maksaa takasin ja eikä kyllä ottaisi ellei olisi järkevä ja tähdellinen kohde.
 
Ei se koskaan mikään talousnero oo ollu, sen oon kyllä tienny. Ennenki ollu riitaa rahankäytöstä; sillä ku tahtoo mennä tuo homma niin että ku sitä ahistaa, nii antaa sitte mennä!
Viimeaikoina kyllä vakuutellu että joo, hommat on hoidossa, mut niin vaan taas on valehdellu. Ei kuulemma mua halua huolestuttaa, ja siks ei oo kertonu! No sillähän se hoituu että mua pidetään pimennossa ku mitäki pölvänää! :headwall:
Ja sillä se sitte väliin lankeaa juomaan ku ahistaa raha-asiat. Voi jeesus no sillähän ne selviää!!! |O Sanoi kyllä olevansa helpottunut ku asia tuli ilmi.
Ai että ois helppoa jos arki joskus rullais sujuvasti ilman että tarvii toisen aikusen ihmisen takia murehtia... Mikä helvetin epäonni minuaki vainoaa???Muuten ois elämä mallillaan mutta ku toinen ei kykene olemaan se vastuullinen vanhempi ja mies... :'(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole pelkoa. Mun mieheni ei ottais lainoja ja vippejä, sen verta pihi, tai fiksu.
Samma här. Mun mies huolehtii raha-asioista, ja sen sijaan että tuhlais rahojaan johonkin hyödyttömään, sijoittaa ja kartuttaa omaisuuttamme.
 
meillä on omat rahat ja toisen rahat ja sitten yhteiset ostosrahat.kaikki laskut jotka koituvat asumisesta tai yhteisistä hankinnoista maksetaan puokkiin.

jos mie hankkinu ittelleen tollaset velat ( vaikka täällä vissiin tonni viisataa enemmänki ) niin oma on ongelmansa...
 

Yhteistyössä