Mitä tekisin maustamattomasta tuorejuustosta?

[QUOTE="hmm";25227700]http://www.mtv3.fi/reseptit/index.shtml/glogi-juustokakku?762986 tässä ihana juustokakku jonka itse aion tehdä.[/QUOTE]

Oijoi kun kuulosti hyvältä. Tohon täytyis vaan ostaa lisää tota juustoo...
 
"ninnananna"
Toikin vois olla hyvää. Olisko ohjetta siihen?
Tää mun ohje olikin nimellä PORKKANAPIIRAKKA!!

Eli siis olen syönyt monesti tällä ohjeella tehtyä ja on tosi hyvää. Itse en ole tehnyt vaikka nyt on monesti pitänyt.

Elikkäs tässäpä ohjetta:

- 3 munaa
-3.5dl sokeria
-225g sulaa voita
-5dl vehnäjauhoja
-½tl suolaa
-½tl leivinjauhetta
-1tl soodaa
-1tl kanelia
-3dl porkkanaraastetta (300g)

Munat ja sokeri vaahdotetaan. LIsätään muut aineet. Paistetaan 200 astetta ja 20min.

Kuorrutus:

-140g sulatejuustoa
-100g voita
-300g tomusokeria
-1rkl vaniljasokeria

Sekoitetaan ja levitetään valmiin piirakkapohjan päälle. Mantelirouhetta voi laittaa vielä koristeeksi.
 
[QUOTE="ninnananna";25227833]Tää mun ohje olikin nimellä PORKKANAPIIRAKKA!!

Eli siis olen syönyt monesti tällä ohjeella tehtyä ja on tosi hyvää. Itse en ole tehnyt vaikka nyt on monesti pitänyt.

Elikkäs tässäpä ohjetta:

- 3 munaa
-3.5dl sokeria
-225g sulaa voita
-5dl vehnäjauhoja
-½tl suolaa
-½tl leivinjauhetta
-1tl soodaa
-1tl kanelia
-3dl porkkanaraastetta (300g)

Munat ja sokeri vaahdotetaan. LIsätään muut aineet. Paistetaan 200 astetta ja 20min.

Kuorrutus:

-140g sulatejuustoa
-100g voita
-300g tomusokeria
-1rkl vaniljasokeria

Sekoitetaan ja levitetään valmiin piirakkapohjan päälle. Mantelirouhetta voi laittaa vielä koristeeksi.[/QUOTE]

Kiitos. Käyköhän kuorrutteeseen sulatejuuston tilalle se tuorejuusto...?
 
Mä luen ihan joka kerta joko maksamattomasta tuorejuustosta tai sitten maistamattomasta tuorejuustosta. En vielä kertaakaan ekalla kerralla heti oikein...

Mutta varmaan juustokakkua, jos en sitten ruokaan käyttäs. Todennäköisempaa olis, että ruokaan, sillä suurustaa kastikkeen hyvin.
 

Yhteistyössä