Mitä teille nyt tehdään ? :)

  • Viestiketjun aloittaja niin :)
  • Ensimmäinen viesti
niin :)
Laps nukkuu, mies lähti just kavereidenkaa terassille ja minä koneella sipisiä syöden ja nauttien yhdestä sidukasta, mahdollisesti viimestä kertaa, parin viikon päästä alkaa vauvan yritys ! :)
 
hyttynen
Alkuperäinen kirjoittaja niin :):
Laps nukkuu, mies lähti just kavereidenkaa terassille ja minä koneella sipisiä syöden ja nauttien yhdestä sidukasta, mahdollisesti viimestä kertaa, parin viikon päästä alkaa vauvan yritys ! :)
minä olen ollut illan pojan kanssa kahden. nyt poika meni sänkyyn ja yrittää nukkua. mie tässä koneella
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
kiitos!!! Jätskiä syöty, limpparilla skoolattu ja tunnelma katossa=)
uskon sen ! Joko tiedossa koska ensimmäinen vauva tulee? vai otatteko vanhempia lapsia? suvussa kans yks sijaisperhe, ottavat vastasyntyneitä, todella arvostettavaa työtä! :)
 
vieras
Kuopus suihkussa, esikoinen soittelee kitaraa, mies katsoo telkkaria, keskimmäiset pojat jutustelevat jostain pelistä omassa huoneessaan selkäni takana, tytär ja minä olemme kumpikin omilla koneilla.
 
jee
Pieniä lapsia tulossa ja odotus on kova. Ihanaa laitella vatteita ja kaikkia tavaroita jo valmiiksi. Olemme kriisiperhe ja päivystämään alamme parin viikon kuluessa eli ihan tarkkaan ei siis tiedetä koska lapsi/lapsia tulee, mutta ihanaa kun meille tällainen elämä suodaan!
 
mimmu
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
koko perhe vielä hereillä koska juhlistamme tietoa siittä, että meistä tuli sijaisperhe!
Hienoa! Onnea! Millainen perhe teillä on nyt ja millainen perhe teistä tulee? Oletteko kauan haaveilleet sijaisperheeksi alkamisesta, oliko pitkä prosessi?
 

Yhteistyössä