Mitä teille kuuluu? :)

Mulla hyvä fiilis. Kohta saadaan tänne tilaa enemmän, kun huonekaluja yms. lähtee kaatopaikalle. Koti on suht puhtaana, vaikka vielä hommaa riittää.

Kaksoset siirtyivät omaan huoneeseen. Tosin tyttö vielä syö rintaa öisin. Poika taas on nukkunut monta yötä tissittä. :)

Tyttö 3v ja risat on päiväkuiva ja yövaippakin on tuntunut kuivalta. Ensi yönä menee nukkumaan ilman vaippaa. Kävikin aika nopeasti kuivaksi oppiminen, kun alettiin ahkerasti potalle usuttaa. :)

Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja kumpi vai kampi:
Siis kiinnostaako sua mitä muille kuuluu vaan halusitko kertoa itsestäsi?
No yleensä kyllä kerrotaan omatkin kuulumiset..

Tänne kuuluu ihan hyvää =)
Neiti tosin on ollut tänään niin ahkerana, että näyttää siltä kuin pyörremyrsky olis menny kämpän lävitte :D

Carlos74
vähän ristiriitaset fiilikset. Vähän vatuttaa kun pitää lähtee töihin, ja varmaan sit vasta perjantaina kotiin. Mut toisaalta hyvä fiillis kun on ollut mahtava vkl lasten kanssa. =)
Toisaalta täytyy vaan olla tyytyväinen, että edes on töitä näinä aikoina...

wb
harmittaa,hammasta vihloo ku syö sillee että olis reikä mut just joulukuussa paikattiin 2 ja toinenki oli vaan varmuuden vuoksi ettei kasva ku oon raskaana ni ei tarvi mennä ku vast 2010 ens kerran. ny joutuu menee huomenna,onneks sain ajan. ja ku on raskaana ni ei voi ottaa röntgeniä vaan ne tikulla varmaan sohii kivun esiin... :(

Hyvä mieli. Opinnot etenee mukavasti, oon saanut tehtyä rästissä olevia tehtäviä pois huolesta ja kohta saa aloittaa opinnäytetyön suunnittelun. Voin siis valmistua jo ens jouluna, huraa!
Tammikuu on ollut tipaton, nikotiiniton, hiilihydraatiton ja herkuton, ja sen kyllä huomaa omassa kropassa ja olossa. On tullut liikuttua enemmän ja tehtyä asioita, joihin ennen ei ole muka ollut aikaa tai energiaa.
Huhtikuun lopulle on varattu matka, mikä on aina mukavaa!
Ja miehen kanssa elo on ollut sopuisaa ja rauhallista, mikä on kaikista parasta.

IhanaValo
Ihan ok, mielessä on vaan mitä kaikkea pitäiskään vielä tehdä.
On alkanut ärsyttää tän kämpän ulkonäkö,teksi mieli laittaa vaikka mitä mut ei oikeen ois rahaa,enkä sit tiedä että mitä tälle tekis:(
Tänä aamuna sain soitettua kuopukselle neuvola-aikaa ja itelleni lääkäriajan:)

Vähän levoton olo, niinkuin odottaisi jotain tapahtuvan. Eli lyhyemmin ilmaistuna kai mulla on tylsää. Pitäis keksiä jotain odottamisen arvoista.
Poika alkanut istumaan potalla mikä on varsin jännittävää. Tänään saadaan viimein jatkettava sänky ja patjaa pitäisi lähteä etsimään.
Parturiin pääsen loppuviikosta mikä on iiihanaa, napsnaps.
Ei siis ihmeempiä =)

ihan ok olo...vähän alkaa tää raskaus jo ärsyttää, jos niin saa sanoa. Odotan, että pääsen vähän enemmän liikkumaan, oon tupajumiutunut. Vielä kuitenkin yritetään nauttia omasta rauhasta, jota ei kohta enää ole :D

Mitäs, ootko palstataukoa pitänyt, vai miksi moinen kysymys? Ihanaa, kun jollain on avaraa ja koti siistinä :) Kauhea sisustusvimma täällä, mutta varat ei paljon periksi anna :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Vähän päinvastaista, olen hommannut kalustusta uuteen asuntoon. Aika hyvin alkaa olla kaikki kasassa.

Mitäs mulle muuten... Vähän ristiriitaisia fiiliksiä.
Eroamassa? Luin vaan tosta imperialin ketjusta :/
Mä luulin et teil menee ihan hyvin.. tosin niin en mä kovin paljoa olekaan taas kerenny olee palstalla/ et välttämättä täällä tietenkään ole edes kertonut. :hug:

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Eroamassa? Luin vaan tosta imperialin ketjusta :/
Mä luulin et teil menee ihan hyvin.. tosin niin en mä kovin paljoa olekaan taas kerenny olee palstalla/ et välttämättä täällä tietenkään ole edes kertonut. :hug:
En mä ole täällä kertonut... Mutta joo, eroamassa ollaan.

Yhteistyössä