Mitä teillä tehdään just nyt?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Ewi
ITTe kattelen netti teevetä--------->>EN voi mennä olkkariin siellä mies pää + tankki kuorsaa elo kuvan jäljiltä taas??=NIin kuin aina perjantai öisin?? Poika tyttö nukkuu tyttöjen huoneessa--------->>>VAnhin kaverillaan??

Suunnittelen lastenhuoneen hyllykön siirtämistä vaatehuoneeseen. Viimeisillään raskaana rehkiminen epäilyttää mutta eipä kukaan muukaan sitä siirrä joten meinaan ottaa riskin. :whistle: Olen tehnyt muutakin hullua koko odotusajan ja hyvin tuo on keikkunut masussa mukana!

Onneksi kalusteessa on sentäs rullat alla... Olispa kaikissa mööpeleissä!

siis niinku
poika mummolassa, toivottavasti nukkuu. mies kaverilla, todennäkösesti pelaa jotain typerää tietokone/pleikkari peliä. minä kotiuduin baarista, syön roskaruokaa ja roikun netissä

just
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
ITTe kattelen netti teevetä--------->>EN voi mennä olkkariin siellä mies pää + tankki kuorsaa elo kuvan jäljiltä taas??=NIin kuin aina perjantai öisin?? Poika tyttö nukkuu tyttöjen huoneessa--------->>>VAnhin kaverillaan??
Siis saanko kysyä, että miks sä kirjotat noin? Ootko sä ollut koskaan äikän tunneilla koulussa? Miksi ihmeessä pitää kirjottaa noin?? Ärsyttää, eikä tuosta aina edes ota selvää...

storm
Minä istun koneella ja latailen CSI:tä. Isä häärää keittiössä, en ymmärrä kuinka on tähän aikaan hereillä, heräsi yöuniltaan kun minä en ole vielä edes päässyt nukkumaan (olen vanhempien luona). Tyttö nukkuu tuossa takana sängyllä.

kipeävarvas
Tulin just koiran kans ulkoa. Kenkä teki kipeetä varpaaseen, jonka kynsi on kasvanu ihan rullalle ja painunu lihaan (tosi kipeä!) ja pähkäilin mitä tehdä sen kanssa. Tai no eipä tarvinnu paljoa pähkäillä, kun ei oo vaihtoehtoja. Hirvittää :/ Ja toisessa jalassa sama juttu :x (juu yököttävä juttu, tiiän)

apuvaaaa
Ukko lähti. Mistä löytyy raavas mies joka osaa käyttää moottorisahaa ja vielä kaikenlisäks tuo sen mukanaan (ko pska ukkoni laitto sahan vaihtokamppeena autoon jolla otti nyt ja lähti) ja sahaa vielä polttopuutki että saa talon lämpimäks huomennaki..kuin myös käyttövedet..
elämä on:(
Minkäs rotunen koira kipeävarpaalla on? :) ja linkkiä mistä nuita raavaita (ja mielellään komeita ja ystävällisiäkin) miehiä joiden kädessä sahakin pysyy, - löytyy??:D
vai onko kaikki nuita hyväksikäyttäjiä, jotka ottavat eivätkä anna mitään, ja kun ei ole enää mitä antaa-lähtevät "Hyvin verukkein"...
plääh ja BUUU miehille:(

ainoa paikka
jossa purkaa tuntojaan ja etsintäkuuluttaa näin perjantai-iltana...? ;)
Tämä on nyt epäreilua! ukko lähtee pitämään kivaa, ja minä jään tänne istumaan ja ihmettelemään eikä ole pääsyä minnekkään:(

Yhteistyössä