Mitä teillä on itsellänne päällä kun pienten lasten kanssa ulos?

• Viestiketjun aloittaja palelee..
  • Ensimmäinen viesti
palelee..
Meillä siis 2- ja 4-vuotiaat lapset,eilen oli vk-puvut ja alla villapuvut. Vähän lämpimämmät hatut ja hanskat,ja oli ihan sopivasti molemmilla. Mutta mä itse "vastaavassa" varustelussa jäädyn!
Mitäs te muut sitten,onko teillä itsellänne jo toppaa?

"Jenis"
Kyllä mä tumppaan päälle lämpimintä, mitä kaapista löytyy - ekat pakkaset tuntuu aina kylmimmiltä. Eli untuvatakki ja toppahousut, fleecekerrasto, nahkakinttaat, kunnon pipo, paksu huivi, karvavuorelliset talvisaappaat. Eikä ole yhtään liikaa, kun lapset on jo siinä iässä ettei heitä tarvitse nostella ja kanniskella puistossa.

"Hanna"
Toppahousut ja toppatakki, karvavuorilliset kengät, paksu kaulahuivi, villamyssy ja nahkarukkaset.
Toppahousujen alla pitkikset, takin alla villapaita.

Lapsilla myös toppavaatteet.

Viera s
Kalsarit ja goretex kuorihousut, vanha untuvatakki, alla urheilukerraston pitkähihainen paita, pipo, hanskat, lenkkarit/talvicroksit tai talvikengät, ei palele.
Lapsilla toppaa ilman välikerrosta ja kuomat ilman villasukkia
-11 pakkasta tänä aamuna

Pitkät kalsarit, collegehousut, huppari, laskettelutakki, huivi, pipo ja lapaset. Kesäkengät vielä toistaiseksi, koska ovat aika paksut.
Lapsilla paksut pipot, rukkaset, kuomat ja toppahaalari ohuella paidalla ja sukkiksilla, niillekkin lisättävä jo kunnon sisävaatteet alle kun oli viimeks kuulemma kylmä.

Viierras
Toppatakin ja -housujen alla ohut pitkähihanen paita ja urheilukerrasto. Kunnon hanskat, pipo ja lenkkarit villasukalla :) on noi talvikengät unohtunu itelle ostaa...
Lapsia joutuu vielä paljon nostella ja kannella ja kävelymatkaa puistoon on ihan riittävästi niin ei ihan hirveesti voi topata.

Yhteistyössä