Mitä teillä kuuluu viikkosiivoukseen?

• Viestiketjun aloittaja pyykkäri
  • Ensimmäinen viesti
pyykkäri
Meillä imurointi, matot ulos ( ei joka viikko välttämättä kaikkia, pienemmät ja helpommat ainaski ), moppaus, pölyjen pyyhkiminen ja vessojen siivous. Sit isommissa siivouksissa ikkunanpesut ja kaappien siivoukset ym.. Ja tietenkin tarvittaessa sitten pyyhkääsee seiniä, ovia tms. jos jotain tahraa on. Päivittäinhän on sitte toki tätä tiskihommaa ja pyykkäystä sekä järjestelyä.

Mä siivoan sen verran joka päivä ettei tarvitse erikseen viikkosiivousta. En tajua mikä siinä on mutta en osaa relata töiden jälkeen tai mennä illalla nukkumaan ennen kuin olen siivoskellut kaikki paikat. Mulle jäis vaikka kuinka paljon enempi aikaa jos oppisin relaamaan.

Toisaalta en jaksaisi ehkä tuntien mittaista viikkosiivoustakaan :/

myy
Alkuperäinen kirjoittaja pyykkäri:
Meillä imurointi, matot ulos ( ei joka viikko välttämättä kaikkia, pienemmät ja helpommat ainaski ), moppaus, pölyjen pyyhkiminen ja vessojen siivous. Sit isommissa siivouksissa ikkunanpesut ja kaappien siivoukset ym.. Ja tietenkin tarvittaessa sitten pyyhkääsee seiniä, ovia tms. jos jotain tahraa on. Päivittäinhän on sitte toki tätä tiskihommaa ja pyykkäystä sekä järjestelyä.
Mulla kans näin. Toki joka päivä on tavaroiden järjestelyä ja keittiön pidän puhtaana. Ja muutenkin jos on tarvis niin siivoan mutta kerran viikossa tuollanen koko kämpän imurointi ja pölyt kuten sullakin.

Mattojen ja petivaatteiden tamppaus, keittiön kaappien ovien ja väliovien pyyhintä, mikron, lieden ja jääkaapin hyllyjen pyyhintä. Vessan ja tuulikaapin seinien pesu, sekä vessan pesu. Imurointi, luutuaminen, pölyjen pyyhintä, pesuhuoneen lattian ja suihkunurkan seinien pesu. Petivaatteiden vaihto.

Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:
Täälläkin tulee päivittäin nosteltua tavaroita paikoilleen ja muutenkin pidettyä koti ihan siistinä että erikseen ei mitään viikkosiivouksia tartte pitää
Kyllähän tavaroita nostellaan jne, mutta siivota pitää silti. Näin työssäkäyvänä (poissa kotoa 8.30-17.30) on meillä viikkosiivous jolloin koko kämppä perussiivotaan. En laske esim. keittiön perussiivousta viikkosiivoukseen.

Ihan kuuluu pölyjen pyyhintä, lattioitten imurointi, ikkunoitten ja peilien pesu =)

Pölyjen pyyhkimiseen kuuluu ihan ovet yms

Wc pesu

Lakanoitten vaihto

( matot laitettu vasta lattialle pari pv sitte, niitä ei tartte jatkuvasti ulos raahata ... )

Meillä pysyy paikat suht siistinä ihan muutoinkin kun siistin paikat päivittäin mutta nuo isommat tehdään kerran viikossa

=)

Matot pihalle, pölyjen pyyhintä ja lattioiden moppaus....veskit pesen kans mutta eri päivänä aina kun muu viikkosiivous....joka päivä imurointi ja pyykit.

Mutta en käykkään kodin ulkopuolella töissä tosin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Siivoanko mä viikoittain? Äh, en harrasta viikkosiivousta.
En minäkään aina sitä harrasta, mutta silti meillä siivotaan viikottain :ashamed:
Mä imuroin tänään ja järjestelin uusiksi olkkaria, kun en muistanut milloin olin imuroinut viimeksi :snotty: Mutta en mä muutenkaan mitään muista, aina päivistä sekaisin.. eli mistä mä tietäisin, vaikka olisinkin eilen imuroinut ja tehnyt sen tänään uusiksi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Siivoanko mä viikoittain? Äh, en harrasta viikkosiivousta.
En minäkään aina sitä harrasta, mutta silti meillä siivotaan viikottain :ashamed:
Mä imuroin tänään ja järjestelin uusiksi olkkaria, kun en muistanut milloin olin imuroinut viimeksi :snotty: Mutta en mä muutenkaan mitään muista, aina päivistä sekaisin.. eli mistä mä tietäisin, vaikka olisinkin eilen imuroinut ja tehnyt sen tänään uusiksi :xmas:
Mä taas huomaan sen laskusta :ashamed:

Yhteistyössä