mitä teidän 2,5v tekevät päivisin?

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ku tuo tyttö on tosi hyvä jo puhumaan, ja puhuu siis taukoamatta, mä en tahdo jaksaa ees kuunnella ku se pöpötys on jatkuvaa....
Emmäkään aina :snotty: Mutta pakko se vaan on jaksaa kun kaikki tuntuu olevan niin ihmeellistä nyt.Meillä ainakin menossa kyselyvaihe ja yhtään liioittelematta,tyttö kysyy IHAN KAIKESTA!!! :kieh: Just jotain ´miks toi puu on ton värinen´ ´miks ampiainen on ton värinen´yms.

Hämäläinen
Kotipäivinä ollaan sisällä ja silloin katsotaan videoita, luetaan kirjoja tai tyttö lukee itse, maalaa vesiväreillä, piirtää, muovailee, ruinaa leikkimään legoilla, kaikkea mitä nyt talosta löytyy. Ja kyselee.. Ulos en voi mennä, mutta sinne lapsi pääsee hoitopäivinä kuluttamaan energiaansa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ku tuo tyttö on tosi hyvä jo puhumaan, ja puhuu siis taukoamatta, mä en tahdo jaksaa ees kuunnella ku se pöpötys on jatkuvaa....
Emmäkään aina :snotty: Mutta pakko se vaan on jaksaa kun kaikki tuntuu olevan niin ihmeellistä nyt.Meillä ainakin menossa kyselyvaihe ja yhtään liioittelematta,tyttö kysyy IHAN KAIKESTA!!! :kieh: Just jotain ´miks toi puu on ton värinen´ ´miks ampiainen on ton värinen´yms.
no osaako teidän tyttö kuunnella ku toiset puhuu vai puhuuko päälle?
meidän tytsy ei taho kuunnella yhtään, pöpöttää aina päälle ku joku hänelle koittaa puhua.

Yhteistyössä