Mitä teidän 1,5 vuotiaat osaa

  • Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti
Tän hetken kovin sana on kiipeily. Varsinkin keittiön tuoleille. Sisällä ollessaan enimmäkseen juoksee ympäriinsä. Haluaa mopata, lakaista lattiaa. Osaa vähän rakentaa dubloilla. Potkii potkuautollaan. Ulkona puistossa ihmettelee maailmaa. Puhuu muutamia sanoja ja osaa käyttää niitä sopivissa yhteyksissä sillointällöin =)
 
Minun 1,6 vuotinen poika on KOVA menemään. Koko ajan vauhti päällä, kirjaa lukee ehkä kaks sivuu ja sit menoks. Potkii palloo, kiipeilee tuoleilla ja pöydillä, yrittää laittaa sukkia ja kenkiä jalkaan. Vähän alkanut tulemaan jo piirteitä minä itse ja minähän osaan, eli jos joku ei onnistu mitä yrittää alka armoton huuto ja lelujen potkiminen, kröhömm :D sanoja ei tule paljoa, ainoastaan ääntekee jos jostakin kysyy, esim. miten auto sanoo, miten kiuas sanoo, miten kello sanoo, miten kissa sanoo yms.. niihin vastaa mutta ei koita vielä tavailla sanoja vaikka paljon yritän opettaa..mielenkiinto on pahojentekemisessä. Ja keimailu on alkanut nyt tulemaan, tai esittäminen vieraille ihmisille, tosi huvittavan näköistä. Ulkona tykkää keinuu, laskee mäkee, jos näkee koiran hyppää melkein vaunuista ( ja ääntelee hauhau :D ) ja vilkuttaa ja sanoo samanaikaisesti hei hei, mut lähinnä sanoin hehe :D meillä mennään lujaa, mutta hauskaa on ;)
 

Yhteistyössä