Mitä tehdä tottelemattoman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "Milla Magia"
  • Ensimmäinen viesti
"Milla Magia"
Mokomakin alkoholisti juo kaikki siiderini aina ennen kun ehdin itse edes aloittaa. Lähtee kyllä yleensä kaupasta hakemaan uusia tilalle, mutta hitostako siitä tietää milloin tulee kotiin. Olisi kiva kun voisi aloittaa omien juomien nauttimisen silloin kun itse haluaa.

aa-kerhoon
[QUOTE="Milla Magia";30412738]Mokomakin alkoholisti juo kaikki siiderini aina ennen kun ehdin itse edes aloittaa. Lähtee kyllä yleensä kaupasta hakemaan uusia tilalle, mutta hitostako siitä tietää milloin tulee kotiin. Olisi kiva kun voisi aloittaa omien juomien nauttimisen silloin kun itse haluaa.[/QUOTE]

Sen syy on alkoholiongelma kun ei pysty pitämään näppejä erossa alkoholista, käske mennä apua alkoholismikerhoon.

"Milla Magia"
Sun täytyy hankkia oma salajemma omille pulloille...Vanha kunnon piilopullo käyttöön vaan... ;)
Tuota olen harkinnutkin. Joskus tein niin etten laittanutkaan juomiani suoraan jääkaappiin, vaan jätin ne omaan kangaskassiini, jolla olin ne kaupasta hakenutkin. Mutta eikös tää ryökäle sitten ottanut ne sieltäkin.

Pitänee keksiä kunnon jemma. Tai sitten aina ostaa juomat niin viimehetkellä että deekukin joutuu hakemaan ihan itse omansa. Ärsyttää kun ei ole mitään järkeä ostaa etukäteen, kun mikään alkoholipitoinen ei pysy kaapissa kauaa. Kas kun hiuslakat sentään säilyy...

noh.
lukollinen boxi niille tai pistät tölkin piiloon jonkun random ruoka-aineboxin sisään. puuropakettiin mahtuu varmaan 3-4 tölkkiä. tai vaikka kuukautisside/tampax pakettiin yksi tölkki. vanhaan pyykinpesuainelaatikkoon jemmaan tölkkejä. ei miehet oo kiinnostunu semmosista.

Yhteistyössä