Mitä tehdä lumelle, joka ei mahdu pihalle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voin mä ovuloida, jos haluat.
Salarakas antoi tänään itse tekemäänsä catfish soppaa, olipa herkullista 😋

Toivottavasti hän ainakin ovuloi, jännitti taas kerran kun huomenna pitäis alkaa, mutta on vähän oudot ja uudet tuntemukset 🥶

Onko @KalaMies koskaan maistanut, se on siis joku monnilaji. Todella maukas liha siinä itsessään, ei pelkillä mausteilla väsätty.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
  • Vau!
Reactions: setis
Yritti myrkyttää sut


Oottekste kuullu ehkäsystä
Ei tartteis jännittää enää, LOL
Äläs nyt, hän juuri kirjoitti että olen varmaan onnellinen kun minulla on jonain päivänä hänet, aasialainen kumppani joka rakastaa tehdä ruokaa. Samalla hän sanoi että minun pitää treenata ahkerasti ettei tule liikaa kiloja. Siihen minä että tiedän kyllä parhaimman treenitavan jota me voidaan tehdä yhtä aikaa, kerronko? 🤣

Toisaalta oon aikalailla ns läpi💩:ko joka on aina saanut syödä mitä vaan, läskiä ei vaan kerry. Ja nykyisin syön kyllä niin terveellisesti ettei siitä voi lihoa

Btw hän tuli kylään samana pvnä kun edelliset menkat loppui, eli pitäisi sen olla ollut ns ”varma päivä” 😬 Ainoastaan lauetessa oli gummi päällä kaiken varalta
 
Viimeksi muokattu:
Salarakas antoi tänään itse tekemäänsä catfish soppaa, olipa herkullista

Toivottavasti hän ainakin ovuloi, jännitti taas kerran kun huomenna pitäis alkaa, mutta on vähän oudot ja uudet tuntemukset

Onko @KalaMies koskaan maistanut, se on siis joku monnilaji. Todella maukas liha siinä itsessään, ei pelkillä mausteilla väsätty.
Enpä ole maistellut moista fisua. Enkä kyllä saanutkaan. Erikoisin kala, minkä olen saanut, oli isosimppu
 
  • Vau!
Reactions: setis

Yhteistyössä