Mitä tehdä kun nipples näkyy aina pyjaman yläosasta inhottavasti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pidättekö te jotain liivejä tms yöllä? Itse en pidä kun on rennompaa ilman mutta inhottaa kun kävelen ympäri kotia niin tissit on tosi alhaalla (joo ne on valunut) ja nännit näkyy läpi. Mitä pitäis tehdä?
Minkä värinen yläosa on paras ettei näy mitään?
 
vierailija
Käytän flanellisia miesten pyjamia. Ihanan iso takki, löysät housut, pehmeät ja lämpimät. Olo on kuin Katherine Hepburnilla eikä näy kun kaula-aukko ja nilkat.
 
vierailija
Pidättekö te jotain liivejä tms yöllä? Itse en pidä kun on rennompaa ilman mutta inhottaa kun kävelen ympäri kotia niin tissit on tosi alhaalla (joo ne on valunut) ja nännit näkyy läpi. Mitä pitäis tehdä?
Minkä värinen yläosa on paras ettei näy mitään?
Ai onko sulla joku superohut pyjama, et nännit näkyy läpi? Vai valkoinen? Mut mikä tahansa muu väri vähän paksumpana tai tumman sininen/musta/ruskea, niin ei näy läpi..
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Elena777
vierailija
toissapäivänä kun upearintainen salarakkaani tuli kylään hieman väsyneenä niin mentiin samantien pitkälleen. Hän ei juuri koskaan käytä rintsikoita mutta kun on ihmisten ilmoilla niin hän käyttää ohutta puuvillapaita ja ns nipple tapeja, koska miehet tuijottaisivat jatkuvasti hänen kivasti nöpöttäviä nännejään, kylmällä ne tosiaan sojottaa upean kutsuvasti 😍

jostain kumman syystä käteni sujahti sinne paidan alle ja kaikkein ensimmäiseksi nappasin ne kaksi suojaa pois, ja siitähän se sitten pikkuhiljaa homma eteni happy endiin saakka, aah tätä upeaa elämää

setis
 
vierailija
toissapäivänä kun upearintainen salarakkaani tuli kylään hieman väsyneenä niin mentiin samantien pitkälleen. Hän ei juuri koskaan käytä rintsikoita mutta kun on ihmisten ilmoilla niin hän käyttää ohutta puuvillapaita ja ns nipple tapeja, koska miehet tuijottaisivat jatkuvasti hänen kivasti nöpöttäviä nännejään, kylmällä ne tosiaan sojottaa upean kutsuvasti

jostain kumman syystä käteni sujahti sinne paidan alle ja kaikkein ensimmäiseksi nappasin ne kaksi suojaa pois, ja siitähän se sitten pikkuhiljaa homma eteni happy endiin saakka, aah tätä upeaa elämää

setis
Kai nyt kaikilla nännit nököttää ohuessa paidassa näin syyskuun lopussa
 
vierailija
Miehille niillä on valtavan suuri bonusarvo, nainen ei kai yleisesti ottaen ymmärrä/hahmota sitä?

Nännien näkeminen mm. saa miehillä testosteronit tulvimaan verisuoniin, nenän näkeminen ei varmaan yleensä aiheuta minkäänlaista seksuaalista reaktiota?
Olen nainen ja minua on aina viehättänyt miehen nenä. Ehkä perustuu ajatukseen, että se on 3× nenän pituus.
 

Yhteistyössä