mitä teette perheenne kans tänään?

• Viestiketjun aloittaja "kiukku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei kai itsenäisyyspäivänä mitään kummallitsa viihdettä harratetakaan. Miksi et ole tehnyt suunnitelmia. Me mennään vanhemmilleni jouluaterialle jo nyt, kun veljeni tuli käymään eikä jouluna tule.

Nuorimman kummipoikani synttärit, joka on samalla esikoiseni ensimmäinen kummilapsi. Sinne ollaan siis menossa minä ja osa nuorisoa. Isäntä jää kuopuksen kanssa kotiin pirttihommiin uunia lämmittelemään ja vähän siivoilemaan.

Illalla tietysti linnanjuhlan loiston seuraamista =)

Käväistään vanhimman kummityttäreni syntymäpäivillä- kummitädille on myös luvattu esitellä uusi poikaystävä, tärkeä tilaisuus siis!

Loppupäivästä en tiedä, pesen varmaankin lastenhuoneitten ikkunat (lue: lapset pesevät) ja ompelen niihin uudet verhot.

"AleXAN"
Lapset menivät ulos. Sitten syödään ja tässä päivällä olis tarkoitus tehä joulupipareita kun eilen tein taikinan valmiiksi. Sitten varmaan lähetään käymään mun vanhemmilla ja saunotaan.

"kiukku"
[QUOTE="vieras";27654511]Ei kai itsenäisyyspäivänä mitään kummallitsa viihdettä harratetakaan. Miksi et ole tehnyt suunnitelmia. Me mennään vanhemmilleni jouluaterialle jo nyt, kun veljeni tuli käymään eikä jouluna tule.[/QUOTE]

mä tein suunnitelman, mutta mieheni ei ollut samaa mieltä kanssani. Niinpä emme lähde sinne minne lupasin lapsilleni. Ollaan sitten kotona, argh!!
Lapset puuhaa omia, mies häipyi omiin hommiinsa. Minä olen kyllästynyt. Niin totaalisen kyllästynyt. Ihmettelen aina, miksi kuuntelen mieheni mielipiteitä, voisin aivan hyvin toteuttaa suunnitelmani ilman häntä. Sitten mies on lähdössä mukaan. Odottaa että olen ohjelman järjestäjä. Mitään nyt vaan ei pysty itse keksiä. Ja jos minä keksin, ajatus pitää aina heti tyrmätä.

On niin vaikea päästä kiukun yli. Kärsin tästä itse kaikkein eniten ...itku... :(

Pitäis vaan aloittaa jotain lasten kanssa. Ei taida onnistua piparileivontakaan, kun en eilen taikinaa valmistanut valmiiksi.

IhanaValo
Mies on töissä, mie koitan siivoilla ja lapset kattoo lastenohjelmia..mies tulee iltapäivällä käymään kotona ja lähtee yöks takasin.
Illalla ehkä sit linnan juhlia jos jaksaa..

"vieras"
Meiillä ulkoillaan ja leivotaan ainakin joulutorttuja, mahdollisesti myös pipareita. Tarkoitus myös ommella uudet verhot lastenhuoneeseen. Syödään hyvin ja katsotaan linnan juhlia. :)

"vieras"
Viimeiset leipomiset tein jo aamutuimaan ja nyt odotellaan vieraita valuvan pitkin päivää :) Keskimmäisen pojan syntymäpäivät vietetään tänään, oikeasti täytti 4.12

Yhteistyössä