Mitä teette nyt ja loppu päivän

  • Viestiketjun aloittaja kökkö
  • Ensimmäinen viesti
pphjaäiti
Nyt istahdin koneelle kun sain vietyä matot ulos, pitäs rueta imuroimaan ja luuttuamaan lattiat. Huoh, viikkosiivous siis. Jossain vaiheessa vielä pitäs käydä hoitolapsen synttäreillä...
 
Krapulapäivä piti olla mutta on tosi hyvä olo yön juhlinnasta huolimatta.
Olen nettaillut ja katsonut puolet amazing racen uusimmasta tuotantokaudesta, kohta taas aloitan uuden jakson.

Loppu päivälle suunnitteilla pizzan hakeminen ja hyvien sarjojen/leffojen katselu.
 
vieras
olen koneella,teen ruokaa ja oottelen et mies tulee kotiin joskus illalla.Olen ihan poikki kun eilen töissä ja ilta meni nukkuessa ja nyt on sellanen olo niiku olis vetäny perseet olalle eilen vaikka tippaakaan en oo ottanu.parempi ku menis nukkumaan ku huomenna taas töihin.
 
Hp
Tuossa tilanteessa tuskin voit tehdä samaa kuin meidän perhe. Ehdotan, että hoidat sairasta lasta, luet kirjaa tai katot telkkaa jos mahdolista, teet ehkä ruokaa.

Mä lähden just lapsen kanssa pyöräilemään ja illalla paistetaan lättyjä ja mennään ajoissa nukkumaan. Uimahallissa tuli jo käytyä ja pihassa on leikitty.
 
bonja
Sänkyyn painiskelemaan pitäisi mennä, pakottava on tarve mutta oikea mies on hukassa nyt. (seksipainotteisista ketjuista nyt sitten inspiroituneena, joo todella, aaaaah).

Oikea mies olisi nyt se Nukku-Matti, siis. Aina yhtä hauskaa tämä kun ei ole nukkunut ja olisi sitten PAKKO NUKKuA. Jos ei nuku, niin ei selviä ensi yöstä. Ja nukahtaa työpaikalleen.
No, ei kai ap.lle keksi muuta muuta kuin että pelaa vaikka rahapelejä.
 
lii
Just tossa söin ja katsoin kuuman tanssin. nyt varmaan päikkäreille kun pms-oireet puskee päälle. väsyttää, päätä särkee ja itkettää joten hyvä syy mennä peiton alle vähän tuhisemaan. Lapsi isänsä kanssa reissussa, niin saa rauhassa nukkua.
 

Yhteistyössä