Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Marjuska76
  • Ensimmäinen viesti
Marjuska76
Synnytyksestä vasta kuukausi ja viisi päivää. Raskausaikana painoa tuli roimasti, 22 kg. Ensimmäisestä lapsesta saman verran ja ne kilot lähti nopeasti ja juuri mitään tekemättä. Mutta nyt mua ahdistaa tosi paljon se että painoa on liikaa ja haluaisin niistä mahdollisimman pian eroon. Imetän joten mitään tiukkaa kuuria en voi noudattaa. Moni on lohduttanut että kyllä ne kilot siitä pikku hiljaa karisee.. MUT MÄ EN TAHO MITÄÄN PIKKUHILJAA VAAN HETI! \|O Mulla on tosi paha olla tän asian kanssa ja haluaisinkin tietää onko kohtalotovereita ja onko kuitenkin olemassa jokin keino lihtua nopeasti vaikka imettää.

a-k79
ei ole mitään nopeaa konstia.. itsellä on kanssa reilu kuukausi synnytyksestä ja nyt olen ahkerasti käyny kolmeviikkoa n. tunnin kävelylenkin joka päivä.. ja kun syö terveellisesti ja jättää herkut pois niin kyllähän se imetyskin laihduttaa.. mut eihän se ole pysyvää jos saat yhtäkkiä painon laskemaan. Hiljaa hyvää tulee!! Mut tiedän kyl tunteen ku itse häpeää itseään ja mitkään vaatteet ei mahdu, vaikka raskauskilot olikin lähteny jälkitarkastuksessa ku kävin tällä viikolla!! Voimia sulle!! :hug:

pipsaliina
Heips!!Mulla kans synnytyksestä kolme kk aikaa ja hitaasti lähtee kilot..oon kyllä tosi kova syömään kaikkea hyvää mutta toivoisin saavani kilot pois,motivaatio vain puuttuu. Mä lopettelen imetystä kun maito loppuu,joten sekään ei enää kuluta kaloreita. Kyllä mun mielestä voi imetyksen aikana laihduttaa jos syö siis vähärasvasta ruokaa,ruisleipää eikä niin paljoa hyvää,mutta kunnon ruokaa reilusti ja liikkuu kans.

Hekku
Tutulta kuulostaa! Mulla tuli raskausaikana huikeat 25kg, joten työsarkaa riittää. Synnytyksestä on nyt kulunut kaksi kuukautta. Aluksi paino tippui ihan kivasti - 15kg oli tippunut viikko synnytyksestä. Mutta ne loput 10 kg ovatkin työn ja tuskan takana... Alkaa tässä pikkuhiljaa pännimään tämä ylikilojen määrä, kun ei vieläkään mitkään vanhat vaatteet mahdu päälle! :headwall:
Aloitin viime viikolla kuntosalilla käynnin, joten toivottavasti muutosta on luvassa. Mulla ainakaan ei tuo imetys tunnu karistavan kiloja laisinkaan ja kävelylenkitkin on kokeiltu moneen kertaan. Positiivisena seikkana ottakaamme huomioon, että rantakauteen on vielä aikaa! Puolessa vuodessa voi kuulkaa tapahtua ihmeitä!!!

Yhteistyössä