Mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja E
  • Ensimmäinen viesti
E
Jo kahden seurustelusuhteen lopahtamise n yksi syy on ollut se, etten voi harrastaa seksiä. Se aiheuttaa hirvittävää kirvelyä ja alavatsakipuja. Lisäksi usein seksin jälkeen pissaaminen sattuu jonkin aikaa tai sitten saan virtsatietulehduksen. Kävin terveyskeskuslääkärillä, joka myönsi, että limakalvot punoittavat. Kävin gynellä. Hän ei uskonut ongelmaani.Papa ja virtsa olivat normaalit. Sain Vagifemiä, joka ei auttanut.Kävin toisen kerran gynellä . Ei uskonut minua, vaikka valitin pienestäkin kosketuksesta tutkimuksessa. Kärsin taas vuoden ajan ja nyt olen menossa taas tarkastukseen. Millä saan lääkärin uskomaan, että minuun sattuu? Tutkimus sattuu, tamponit sattuvat, pieni kosketuskin sattuu ja juuri ennen kuukautisia en pysty istumaan.
 
veera
On olemassa sellainen sairaus kun vestibuliitti. Siihen kuuluvat kovatkin kivut alapäässä ja usein seksin harrastaminen ei onnistu. Mene lääkäriin ja kerro miltä tuntuu. Käy siellä niin kauan kun uskovat!
 
en tiedä
mutta sen tiedän että ennen seksiä ja heti sen jälkeen pissalle ei tule virtsistä , pissa puhdistaa bakteerit suulta ja juo happamia juomia joka päivä, karpalo, appelsiini etc. auttaa varmasti.ja vaihda lääkäriä
 
E
Olen käynyt kahdella eri gynellä, molemmat tosin saman lääkäriaseman palveluksessa. Olen kokeillut noita samoja ohjeita tulehduksen estoon, mutta tulehdus tulee usein silti.
 
Maya
Moi!

Mulla Diane Nova kuivatti limakalvot niin, että seksi oli välillä tosi kivuliasta. Sun oireet voi osaltaan siis johtua pilsuista, mutta myös vestibuliitti yms. voi olla syynä.

Dianet kannattaisi siis lopettaa edes hetkeksi ja katsoa mitä alapää tuumaa, mutta ilmeisesti se ei sinun kohdallasi aknen takia kannata.

Käy jonkin muun lääkäriaseman gynellä ja kerro vestibuliittiepäilyistä. Kyllä kunnon lääkärin pitäisi vähemmästäkin ymmärtää. Aikaisemmat lääkärisi ovat olleet todella huonoja.

Tsemppiä!
 
E
Yritin kerran olla ilman Dianea, mutta akne palasi kahdessa viikossa. Käytin välillä rengasta, joka oli limakalvoille parempi ja piti aknen joten kuten kurissa, mutta koska en tällä hetkellä tarvitsisi ehkäisyäkään, se on kallis.
 
veera
Mene uudestaan lääkäriin ja kerro,että epäilet vestibuliittia! Tai vaihda pillerimerkkiä ja yritä hoitaa ihoasi esim. Rpaccutanilla tai antibioottikuurein (siis reseptilääkkeillä)

Mene kuitenkin siis lääkäriin!
 
E
Olen syönyt pari vuotta sitten kaksi kuuria Roacuttania. Siitä ei ollut apua, koska akneni johtuu hormoneista. Ystäväni syö tällä hetkellä Roaa. Laki on kuulemma tänä keväänä muuttunut. Sen mukaan Roaa käyttävien naisten on syötävä samanaikaisesti e-pillereitä, jotta kukaan ei vaan tulisi raskaaksi hoidon aikana. Tietääkö muuten joku että saako mahd. vestibuliitin hoidosta kelan tukea?
 
vierailija
Jo kahden seurustelusuhteen lopahtamise n yksi syy on ollut se, etten voi harrastaa seksiä. Se aiheuttaa hirvittävää kirvelyä ja alavatsakipuja. Lisäksi usein seksin jälkeen pissaaminen sattuu jonkin aikaa tai sitten saan virtsatietulehduksen. Kävin terveyskeskuslääkärillä, joka myönsi, että limakalvot punoittavat. Kävin gynellä. Hän ei uskonut ongelmaani.Papa ja virtsa olivat normaalit. Sain Vagifemiä, joka ei auttanut.Kävin toisen kerran gynellä . Ei uskonut minua, vaikka valitin pienestäkin kosketuksesta tutkimuksessa. Kärsin taas vuoden ajan ja nyt olen menossa taas tarkastukseen. Millä saan lääkärin uskomaan, että minuun sattuu? Tutkimus sattuu, tamponit sattuvat, pieni kosketuskin sattuu ja juuri ennen kuukautisia en pysty istumaan.
KÄY ÄÄNESTÄMÄSSÄ NUMEROLLA 9 SUNNUNTAINA
 

Yhteistyössä