Mitä teen?

Olemme olleet yhdessä 20v. ja en ole ihan tyytyväinen parisuhde seksiin,haluaisin keskustella vaimon kassa asiasta, avoimesti, rehellisesti.. mut hän sanoo et meillä on kaikki hyvin.Han on Ns. lahna vaimo.
 
Kissa pöydälle ja kerrot miltä sinusta oikeasti tuntuu. Yleensä kolikolla on kaksi puolta ja jos ei vaimo kuuntele, niin vika on jossain muualla kuin lakanoiden välissä.

Tämä on minun pikkuisessa perjantai-illan hiprakassa kirjoitettu mielipide.
 
Jos kysyn vaimolta hänen toivestaan, haluistaan, mitkä asiat saa hänet syttymään ei tule vastausta.Itse kaipaisin sellaista parisuhdetta, jossa pystys keskustelemaan avoimesti,rehellisesti, fantasioista, toiveista, mistä kumppani pitää, mikä tuntuu hyvältä, ja sit ajautua kiiihkeään seksiin.Miehenä haluaisin myös hellyyttä naisen kosketusta, ihan toisenlähellä olemista.Mikään ei riitä..... ei vaikka joka päivä on ruoka valmiina kun vaimo tulee töistä kotiin....Ja sit minä hirvessä puuttessa panen.... ja vaimo saa orkkuja....Haluaisin pitkän molemmin puolisen esileikin, ja sit vasta kunnon pano.Sitäkään vaimo ei pidä jos kehun hänen pipsaansa...Eikä koskaan ole sanonut minule et rakastan sinua.
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
No, enpä itse jaksaisi enää uskoa vaimosi tuon ajan jälkeen muuttuvan. Toki voithan viimeisenä vetona kokeilla vaimon raahaamista parisuhde- tai seksuaaliterapeutille. Sanot, että muuten tulee ero. Jos ei toimi, sinuna jättäisin ja etsisin paremman.
 
Sama homma itellä. Oon yritelly pitää vähän viileetä ilmaa niin et muijakin tajuis et jotain on vialla mutta ei oo edes kysyny mitään.

Vituttaa joka kerta itte ehdotella seksiä. Nyt aion kyllä ensin vihjaista että lähden etsimään intohimoa muualta ellei homma muutu. Pitää vain ensin kumota muutama drinksu lisää...
 

Yhteistyössä